۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۵۸۹

نماینده آیت الله سیستانی از گسترش ناامنی و فرار زندانیان به شدت انتقاد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در شهر کربلا، از گسترش ناامنی و فرار جنایتکاران از زندان ها به شدت ابراز نگرانی کرد.
شيخ عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ «عبدالمهدی کربلایی» نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد با اشاره به گسترش ناامنی در کشور و فرار جنایتکاران از زندان ها گفت: دولت بارها از تشکیل گروه های ویژه تحقیق در این باره سخن گفته است، اما نتایج این تحقیقات به هیچ وجه در اختیار مردم قرار نگرفته و به نظر می رسد که تشکیل این گروه ها هیچ فایده و نتیجه ای در پی ندارد.

وی افزود: مسوولیت ملی و شرعی این گروه هاست که نتایج تحقیقات را در اختیار مردم قرار دهند و نباید حقایق را از شهروندان پنهان کنند. در صورتی که مسوولان امنیتی یا سیاستمداران در این جنایت ها مقصر شناخته شده باشند نیز باید مردم از آن آگاه شوند و این عین امانت داری و اخلاص نسبت به ملت است.

حجت الاسلام کربلایی به دلایل عدم افشای این حقایق اشاره کرد و اظهار داشت: عدم بی طرفی گروه های ویژه تحقیق و همچنین فشارهای شدیدی که از سوی گروه های سیاسی و برخی از سیاستمداران متحمل می شوند از دلایل اصلی عدم اعلام نتایج تحقیقات و اعلام مقصران اصلی ناامنی ها در عراق است و اگر مصالح حزبی و سیاسی همچنان بر مصالح ملی کشور ترجیح داده شود باید شاهد ادامه ریخته شدن خون مردم و بحران امنیتی در کشور باشیم.

نماینده آیت الله سیستانی همگان را به تلاش برای اجرای پروژه های مختلف کشور دعوت کرد و گفت: از همه ارگان ها خصوصا سازمان های دولتی می خواهم تا از هیچ کوششی جهت اجرای پروژه های کلان کشور دریغ نکنند تا مشکلات اصلی مردم خصوصا مساله مسکن را که از بزگترین مشکلات شهروندان است حل شود.

وی با اشاره به رسیدن فصل گرم تابستان تصریح کرد: شنیده ها حاکیست که شورای نخست وزیری درصدد است تا میزان تولید برق در کشور را افزایش دهد، از مسوولان می خواهم تا این امر را به سرعت عملی سازند و همه امکانات لازم برای افزایش ساعات وجود برق در منازل را در این فصل بسیار گرم مهیا کنند./980/ب903/گ
ارسال نظرات