۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۷۳۸
استاد حوزه علمیه نجف:

رژیم آل خلیفه در آستانه فروپاشی قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین، با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه در آستانه فروپاشی است ملت را به صلابت و پایداری بیشتر دعوت کرد.
آيت الله محمد سند از علماي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت الملتقی الوطنی بحرین، آیت الله شیخ «محمد سند» از علمای بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای، ملت بحرین را به صلابت و پایداری بیشتر برای سرنگونی نظام آل خلیفه و تحقق آزادی در این کشور دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: عملیات کشتار مردم مظلوم بحرین بارها توسط افرادی که از دویست سال پیش به این کشور پا گذاشته اند تکرار شده است، ملت بحرین باید هوشیار باشد و فریب مکر و نیرنگ های متجاوزان به کرامت و شرف و ناموس شهروندان و فروشندگان وطن را نخورند.

آیت الله سند افزود: کینه و گستاخی و بازیچه قرار دادن جان، کرامت و سرنوشت شهروندان توسط رژیمی که با همه ترفندها می کوشد ملت بحرین را با مزدورانی که خاک این کشور را اشغال کرده اند مبادله سازد برای شهروندان روشن شده است، بنابراین و با توجه به اینکه جامعه بین المللی دیگر نمی تواند ازاین نظام حمایت کند، ادامه اعتراضات و راهپیمایی ها بزرگ ترین برگ برنده برای پیروزی و به سرانجام رسیدن اهداف مردم به شمار می آید.

استاد حوزه علمیه نجف بر لزوم عدم کوتاه آمدن ملت از مبارزه تاکید کرد و اظهار داشت: اوضاع کنونی به گونه ای است که نظام آل خلیفه در عزلت قرار گرفته و با محکومیت و پیگیری محاکمه مقامات آن توسط دادگاه های بین المللی مواجه شده است. صلابت شهروندان بحرینی و ادامه اعتراضات سبب همبستگی بیشتر جهانیان با آنان خواهد شد و باید بدانند اگر از موج اعتراضات خود بکاهند فرصت نفس کشیدن و تجدید قوا را به رژیمی که در آستانه فروپاشی است داده اند.

وی تصریح کرد: ایمان به وعده های خداوند متعال که تحقق آنها قطعی است، حفظ مسوولیت در قبال وظایف شرعی، حمایت از هویت اسلامی کشور و بزرگداشت یاد شهدای این انتفاضه و سایر شهدای بحرین که با خون خود، پرچم آزادی و عدالت را با تاسی از امام حسین(ع) سرور آزادگان جهان برافراشتند می تواند این قیام را به سرانجام برساند و امیدوارم با صلابت و پایداری ملت بحرین این امر در آینده ای نزدیک محقق شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات