۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۸۳۵

جزییات سفر سه روزه آیت الله مقتدایی به استان گلستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه گلستان از سفر سه روزه آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور به این استان خبرداد.
آيت الله مقتدايي
حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر حوزه های علمیه گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان اعلام کرد: آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور به منظور سفری سه روزه عصر چهار شنبه وارد مرکز استان گلستان خواهد شد.

وی، دیدار با آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، جواد قناعت استاندار گلستان، اعضای شورای مدیریت حوزه  علمیه استان را از جمله برنامه های سفر سه روزه مدیر حوزه های علمیه کشور به استان اعلام کرد.

حجت الاسلام ملکی همچنین از برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با عنوان «یادمان آفتاب» با سخنرانی آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور در گرگان خبر داد و بیان داشت: این مراسم جمعه سیزدهم خرداد همراه با نماز همراه با نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن گرگان برپا خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه گلستان همچنین به دیدار آیت الله مقتدایی با علمای شیعه و سنی استان خبر داد و بیان داشت: این دیدار نیز در ادامه برنامه های سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به گلستان برگزار می شود.

وی با بیان این که بحث و بررسی درباره مسائل حوزه علمیه گلستان نیز از برنامه های مدیر حوزه‌های علمیه کشور به گرگان است، یادآور شد: آیت الله مقتدایی همچنین به منظور آشنایی با ظرفیت ها، توانمندی ها و مشکلا ت فراروی مدارس علمیه با مدیران این مدارس در استان دیدار خواهد کرد.

حجت الاسلام ملکی، سفرهای استانی مسؤولان حوزه های علمیه کشور به مناطق مختلف را زمینه ساز رشد و شکوفایی مدارس علمیه شهرستان ها دانست و افزود: خوشبختانه در طی چند سال اخیر برنامه های مدونی به منظور تقویت فعالیت های حوزه‌ها در سطح شهرستان‌ها صورت گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه گلستان با اشاره به اهمیت فوق العاده این سفر برای حوزه های علمیه گلستان، اظهار امیدواری کرد که این سفر منشأ برکات زیادی برای مدارس علمیه گلستان باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات