۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۰۶۰
با حضور آیت الله مقتدایی؛

برترین‌های نخستین المپیاد علمی حوزه علمیه گلستان تقدیر شدند

خبرگزاری رسا ـ از طلاب برتر نخستین المپیاد علمی حوزه علمیه گلستان با حضور مدیرحوزه علمیه کشور در گرگان تقدیر به عمل آمد.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، 20 نفر از طلاب برتر نخستین المپیاد علمی حوزه علمیه گلستان امروز با حضور آیت الله مقتدایی، مدیرحوزه علمیه کشور و آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیرحوزه های علمیه گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه استان پنجم خرداد ماه در مدارس علمیه استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: هزار و 100 طلبه از 16 مدرسه علمیه استان در این المپیاد علمی با هم به رقابت پرداختند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان، تقویت بنیه علمی و ارزیابی سطح علمی طلاب مدارس استان از اهداف برگزاری این المپیاد علمی دانست و گفت: مدیریت حوزه علمیه استان به دنبال ایجاد رقابت علمی بین طلاب استان و تشویق طلاب ممتاز در برگزاری این المپیاد بوده است.

وی ادامه داد: نخستین المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه گلستان با حضور طلاب پایه یک تا شش مدارس علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام ملکی به حضور گسترده طلاب در این دوره از المیپاد اشاره کرد و گفت: سؤالات این المپیاد در شش موضوع ادبیات عرب، فقه، اصول، احکام، فلسفه و عقاید بوده است.

مدیر حوزه های علمیه گلستان با اشاره به این که طلاب مستعدی در سطح مدارس علمیه در حال تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری این المپیادهای علمی زمینه شناسایی این طلاب را فراهم خواهد کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات