۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۱۱۹
حجت الاسلام ذوالنوری:

تدبیر رهبری جریان انحرافی را مستاصل و پریشان کرده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطر جریان انحرافی برای انقلاب اسلامی را از همه بحران ها و جریان هایی که در کشور وجود داشته است، بیشتر دانست و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری این جریان در حال حاضر مستاصل و پریشان شده است.
حجت الاسلام ذوالنور، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم که به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، بیست و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی در تحلیل خود از شخصیت امام خمینی(ره) گفت: امام همیشه توکل به خدا داشت، زندگی ایشان سرشار از سادگی و معنویت بود و دل های نسل جوان را تسخیر و بزرگ ترین پیروزی های را خلق کرد.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه نتیجه شعاع اثرگذاری حرکت امام خمینی(ره) امروز در کشورهای مختلف قابل مشاهده است، ادامه داد: امروز شعارهای انقلاب اسلامی سرمشق ملت های آزاده جهان شده و پایه های حکومت های وابسته و پشتیبان آمریکا و صهیونیسم بیش از گذشته متزلزل شده است.

وی افزود: رمز اثرگذاری امام خمینی(ره) افزون بر تقوا، خداترسی، دنیا گریزی، آخرت گرایی، تکلیف محوری، بعد ولایت و رهبری ایشان در جامعه اسلامی بود.

حجت الاسلام ذوالنوری در ادامه گفت: بعد از ارتحال امام، مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی فرزند خود را فرستادند و از این طریق به مقام معظم رهبری گفتند من تضعیف شما را حرام می دانم و وظیفه خودم می دانم همان گونه که از امام حمایت کردم، از شما هم حمایت می کنم.

وی با اشاره به نقش برجسته ولایت فقیه در برون رفت کشور از بحران ها و فتنه های مختلف، گفت: اگر ولایت فقیه و تاثیر و برکت آن نبود، تا به امروز دشمنان هزاران بار از طریق تهدید، تطمیع و نفوذ منحرفین می توانستند انقلاب را از ریل اصلی آن خارج و مضمحل کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری از تدابیر و مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری تجلیل و تاکید کرد: بعد از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بحران ها و مسائل مختلفی را شاهد بودیم، اما با مدیریت و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز به روز بر اقتدار و دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزوده می شود و دشمنان روز به روز ذلیل تر و خوارتر می شوند به گونه ای که حکام کاخ سفید اذعان می کنند نتیجه بیداری اسلامی هرچه باشد تقویت جمهوری اسلامی و گسترش دامنه نفوذ آن را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با وجود ولی فقیه تمامی نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام نقش برآب می شود، ابرازداشت: در طول دوران زعامت رهبر معظم انقلاب، بحران های مختلفی از جمله کوی دانشگاه، دوران سیاه اصلاحات و فتنه 88 اتفاق افتاد، اما تدابیر رهبر انقلاب باعث شد که کشتی انقلاب اسلامی به ساحل امن سلامت برسد و از طوفان ها به سلامت عبور کند.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: در فتنه سال 88 که عده ای با القائات دروغ بخشی از جامعه را با خود همراه کرده بودند، این بصیرت افزایی، روشنگری و ایستادگی مقام معظم رهبری بود که توانست این غائله را جمع و دور فتنه گران و سران فتنه را خالی کند.

وی ادامه داد: امروز هم به طور برجسته شاهد تاثیر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در فتنه ها و انحرافات جدید هستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت اصولگرا 80درصد در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کرد، بیان داشت: مساله انرژی هسته ای و هدفمند کردن یارانه ها از جمله برگ های زرینی است که در کارنامه دولت به ثبت رسیده است.

وی گفت: در سیاست ضد استکباری دولت دنیا متحیر است و هشتاد درصد مسیر، مسیر انقلاب اسلامی است، البته نقص ها و نقاط ضعفی نیز وجود دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن هشدار نسبت به فعالیت جریان انحرافی در بدنه دولت، تاکید کرد: این جریان خوره وار در بدنه دولت نفوذ می کند و سعی دارد نقشه های خود را عملیاتی کند.

وی ابراز داشت: در ماجرای وزیر اطلاعات توطئه ای اندیشیده شده بود و برای حاکم شدن جریان انحرافی و تاثیرگذاری در عرصه های مختلف از جمله انتخابات به دنبال نقشه های خود بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در این جریان برخی از مسؤولان تحت تاثیر جریان انحرافی قرار می گیرند، اما این ورود رهبر معظم انقلاب بود که این توطئه را خنثی کرد.

این تحلیگر مسائل سیاسی با پیش بینی این نکته که جریان انحرافی با جریان فتنه در آینده نزدیک گره و پیوند می خورد، بیان داشت: تئورسین اصلاحات به راس جریان انحرافی اشاره می کند و می گوید، اگر او همین جوری پیش برود و کاندیدای انتخابات در دوره آینده ریاست جمهوری بشود، ما مشکلی نداریم و می توانیم ائتلاف کنیم.

وی جنس جریان انحرافی را از جنس ضد انقلاب دانست و تاکید کرد: خط این جریان از همه خطرهایی دوران انقلاب اسلامی به مراتب شدیدتر است.

حجت الاسلام ذوالنوری اظهار داشت: مبانی اعتقادی انجمن حجتیه این است که در دوران غیبت کبری هر پرچمی که برافراشته شود، باطل است، آنها اگر دم از مهدویت و ملاقات های دروغین داشتند، نمی توانستند در قدرت پنجه بیندازند.

وی گفت: تمام انحرافاتی که در جریان حجتیه وجود داشت، پررنگ تر آن در این جریان نیز وجود دارد با این تفاوت که جریان انحرافی در حکومت و قدرت هم پنجه انداخته است.

حجت الاسلام ذوالنوری ادامه داد: جریان فاسد موسوم به اصلاحات در تریبون های رسمی و روزنامه های زنجیره ای علیه حاکمیت دینی و ابعاد سیاسی اسلام موضع گرفتند، اما خطر جریان انحرافی از این جریان هم بیشتر است.

وی گفت: خطر جریان انحرافی بیشتر در این است که ضمن پنجه انداختن در قدرت سعی به تظاهر دینداری می کند و نقاب دین برچهره زده است.

حجت الاسلام ذوالنوری تاکید کرد: خوشبختانه با ورود مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان، باطن این فتنه خطرناک و جریان انحرافی برملا شد و امروز این جریان به شدت مستاصل، پریشان و نگران هستند. /924/پ201/ص
ارسال نظرات