۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۷۵۰
در مقطع سطح 3 حوزه؛

نام‌نویسی مرکز تخصصی امیرالمؤمنین اهواز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) برای ترویج معارف اهل بیت(ع) و تربیت متخصص در خصوص امامت، ولایت و شیعه شناسی از میان طلاب برای دوره سطح سه نام‌نویسی می‌کند.
خبرگزاري رسا دفتر خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) اهواز در نظر دارد در مقطع سطح 3 طلبه جذب کند و این پذیرش به صورت آزمون انجام می‌گیرد.

بر اساس این گزارش شرایط پذیرش در رشته شیعه‌شناسی به صورت عمومی، دارا بودن حد اکثر میزان سنی 34 سال برای سطح 3، شرکت در آزمون ورودی، مصاحبه علمی و کسب امتیاز لازم، داشتن گواهی علمی سطح 2 برای شرکت در سطح 3 تا زمان آغاز دوره، تعهد به رعایت قوانین و مقررات آموزشی، پژوهشی و انضباطی، فقدان منع قانونی از تحصیل و احراز صلاحیت اخلاقی «استعلام از معاونت آمار و بررسی» است و به صورت تخصصی نیز، دارندگان سوابق علمی و پژوهشی به ویژه شیعه شناسی، حافظان قرآن، ایثارگران، خانواده شهدا، ممتازین حوزه، ملبس بودن، آشنایی با یکی از زبان‌های رایج عربی و انگلیسی است.

همچنین مواد آزمون در منابع عمومی، رشته فقه از کتاب مکاسب، نوشته شیخ مرتضی انصاری و رشته اصول از کتاب کفایه، نوشته آخوند خراسانی است و در منابع اختصاصی، رشته شیعه شناسی از کتاب سیره پیشوایان نوشته مهدی پیشوایی، سرزمین اسلام نوشته گلی زواره‌ای و کشف المراد نوشته علامه حلی است.

داوطلبان برای شرکت در این آزمون می‌توانند به مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، و دفتر مرکز تخصصی امیرالمؤمنین واقع در مدرس شماره یک مراجعه کنند.

گفتنی است، تاریخ ‌نام‌نویسی موقت همه روزه از هفدهم خردادماه جاری تا سی و یکم همین ماه، از ساعت 10 تا 12 صبح است که زمان این آزمون هشتم مرداد ماه سال جاری است./9465/پ202/س

ارسال نظرات