۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۸۵۸
با حضور خواهران طلبه؛

اردوی توجیهی مربیان طرح سازندگی معنوی خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اردوی توجیهی مربیان طرح سازندگی معنوی خراسان رضوی با حضور فرمانده بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد.
خواهران طلبه
حجت الاسلام محمدی، معاون آموزش و تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: نخستین اردوی توجیهی مربیان طرح هجرت سازندگی معنوی (هجرت 3) روز گذشته با حضور صد تن از بانوان طلبه برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با حضور فرمانده بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی و امام جمعه شهر درود نیشابور در محل این شهر برگزار شد.

معاون آموزش و تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون پیش از 400 تن از بانوان طلبه جهت حضور در طرح بسیج سازندگی امسال اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به این‌که امسال این طرح به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز اجرا می شود ابراز داشت: بخش غیرمتمرکز طرح از اول تیرماه تا اخر شهریورماه و به همت پایگاه های بسیج طلاب برخی مدارس در شهرهای سبزوار، نیشابور، تایباد، روستاهای اطراف مشهد و کرمان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: بخش متمرکز طرح هجرت نیز همچون سال‌های گذشته با حضور بانوان طلبه با محورهای آموزش احکام، عقاید، اخلاق و مسائل هنری اجرا می‌شود.
 
وی با بیان این‌که سومین اردوی بسیج سازندگی معنوی از 18 تیر تا 16 مرداد در مناطق محروم سرخس، فریمان و مشهد برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته یازده هزار نفر روز در این اردو حضور داشتند./930/پ202/س
ارسال نظرات