۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷
عصر امروز؛

شانزدهمین اجلاس سراسری نهج البلاغه در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ شانزدهمین اجلاس سراسری نهج البلاغه در آستانه میلاد مسعود امام علی(ع) عصر امروز در مشهد برگزار می شود.
امام علي
حجت الاسلام حسین دین پرور، مدیر پژوهشکده نهج البلاغه واحد مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، شانزدهمین اجلاسیه سراسری نهج البلاغه عصر امروز برگزار می شود.

وی، خالی بودن جامعه از آموزه های نهج البلاغه و نبود برنامه مدونی برای جبران این خلأ را از ضرورت های برگزاری اجلاس عنوان کرد و اظهار داشت: در این برنامه آیت الله دین پرور، آیت الله سیدان و حجج اسلام رکنی و پهلوان با محوریت نهج البلاغه و نیاز امروز به سخنرانی می‌پردازند.

حجت الاسلام دین پرور با اشاره به حضور استادان نهج البلاغه از حوزه و دانشگاه در این همایش تصریح کرد: در حاشیه نشست نیز نمایشگاه کتابی از کتب مربوط به حضرت علی(ع) و نهج البلاغه جهت بازدید علاقه‌مندان دائر می شود.

وی با اشاره به این‌که این همایش تاکنون در تهران برگزار می‌شد، از عدم همکاری مدیران و نهادهای فرهنگی مشهد جهت برگزاری این اجلاس انتقاد کرد.

مدیر پژوهشکده نهج البلاغه مشهد با اشاره به چاپ فصلنامه تخصصی نهج البلاغه از سوی این مرکز یادآور شد: شانزدهمین اجلاسیه سراسری نهج البلاغه عصر امروز 25 خردادماه ساعت 17 در محل تالار ابن سینای مشهد واقع در چهارراه دکترا برگزار می‌شود./930/پ203/س
ارسال نظرات