۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

همایش شعر ولایت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش شعر ولایت با حضور مسؤولان استانی و عشایر در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.
همايش شعر  ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در سالروز ولادت با سعادت حضرت مولی الموحدین امیر المؤمنین(ع)، همایش شعر ولایت با حضور آیت الله موسوی جزایری ظهر امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

حضرت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در این همایش با تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام علی(ع)‌ اظهار داشت: در این همایش شاهد وحدت، صفا و صمیمیت قومیت‌های مختلف خوزستانی بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به این که این همایش نورانی معطر به عطر ولایت و امامت امام علی (ع) بوده است، خاطرنشان کرد: به یقین ملائکه آسمانی به چنین مراسم هایی که با ذکر نام ائمه عصمت و طهارت(ع) هستند غبطه می خورند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این همایش، به سرودن اشعاری در مدح و وصف مولای متقیان امام علی(ع) پرداخت.

همچنین حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این همایش با تأکید بر این که شاعران سنگر بانان حریم ولایت هستند، تصریح کرد: شاعران با سرودن شعر در مدح اهل بیت می توانند روحیه جوانان را در پیروی از ولی فقیه بالا برده و توطئه دشمنان را در این خصوص خنثی کنند.

این فعال عرصه فرهنگی، با قدردانی از همه دست اندرکاران این مراسم اظهار داشت: برپایی این مراسم می تواند زمینه مناسبی برای برگزاری این همایش در سطح بین المللی باشد.

بر اساس این گزارش همایش شعر ولایت از سوی اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار، و دیگر مسؤولان استانی و جمعی از شعرای دزفولی، بختیاری، شوشتری و عرب در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان، برگزار شد.

گفتنی است، در این همایش همچنین یکی از طلاب حوزه علمیه اهواز به دست آیت الله موسوی جزایری به لباس مقدس روحانیت ملبس شد./9463/پ202/س
ارسال نظرات