۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۴۰۵
رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان:

توجه مردم به شئونات اسلامی ریشه فساد و ناامنی را می‌خشکاند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به بروز برخی از هنجار شکنی‌ها در جامعه تأکید کرد: ریشه فساد و نا‌امنی در جامعه، نبود توجه به شئونات اسلامی از سوی مردم است.
امر به معروف و نهي از منكر
حجت‌الاسلام سید موسی مدنی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به اعتراف دوست و دشمن در زمینه اطلاع‌رسانی دینی و تبلیغ معارف اسلامی فعالیت های مؤثری انجام داده است.

این فعال عرصه فرهنگی، به پیشرفت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی اشاره کرد و افزود: در برهه کنونی که کشور ایران در حال پیشرفت و ترقی روز افزون است مسؤولان فرهنگی باید با ارائه الگوی اسلامی‌‌ ـ ‌ایرانی به نشر معارف دینی و احکام اسلامی در جامعه کمک کنند.

وی، فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در زمینه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در سال جدید برنامه دینی و فرهنگی بسیاری جهت تقویت مسائل دینی مردم آبادان انجام داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان، به فعالیت این سازمان در سال جاری اشاره کرد و گفت: ساخت خانه عالم، برگزاری گفتمان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در مساجد با هدف رفع شبهات دینی، راه‌اندازی و هدایت تشکل‌های دینی، نشست راهکارهای تبلیغات دینی ویژه بانوان و ساماندهی هیئت‌های مذهبی با حمایت مداحان و انجمن‌های اسلامی از برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.

وی، با تأکید بر این که تبلیغ صحیح فرهنگ حجاب و عفاف همت همگانی می‌طلبد گفت: روحانیون، مسؤولان و مردم همگی موظفند در زمینه نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه بیش از پیش به فعالیت بپردازند تا بتوان معضل بی حجابی را به صورت کامل از این شهرستان ریشه کن کرد.

حجت الاسلام مدنی، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با بدحجابی در شهرستان آبادان را بسیار مهم برشمرد و بیان داشت: بدحجابی، بی‌حرمتی به ارزش‌ها و اعتقادات شهدا است و این معضل بزرگ برای خانواده‌ی شهدا و رزمندگان به هیچ ‌وجه پذیرفتنی نیست؛ لذا از مسؤولان تقاضا دارم که این طرح را در شهرستان آبادان نیز به اجرا درآورند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در پایان سخنان خود ابراز داشت: ریشه ناامنی و فساد و در نهایت تباهی جامعه با بی توجهی‌ ارزش‌های اسلامی ایجاد می شود و در مقابل توجه به این ارزش ها سبب عزت و اقتدار مسلمانان در جهان خواهد شد./9464/ت302/س
ارسال نظرات