۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۸۴۱
حجت الاسلام طائب:

جریان انحرافی از جایگاه رهبری در نظام اسلامی غافل است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان این که ولی فقیه شاخص اصلی در نظام اسلامی است، گفت: انتخاب باید بدون در نظر گرفتن اشخاص، بر اساس شاخص ها باشد.
حجت الاسلام مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مهدی طائب، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شب گذشته در جمع مردم تبریز در مسجد سالار شهیدان اظهار داشت: جریان انحرافی و فتنه یک هدف مشترک دارند که آن خارج کردن جریان اصولگرایی از مسیر اصلی آن است.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی به دنبال براندازی نظام اسلامی و تضعیف ولایت فقیه است، خاطر نشان کرد: جریان انحرافی نوع دیگری از جریان فتنه است که به دنبال سقوط ارزش های دینی و شیعی در نظام اسلامی است، از این رو باید منتظر فتنه‌ های بزرگتری باشیم.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه جریان انحرافی از جایگاه رهبری ارزنده ولایت فقیه در نظام اسلامی غافل است، گفت: آنان که شعار ملی گرایی می دهند و دم از ایرانیت می زنند، ذره‌ ای عرق ملی ندارند، چراکه هدف اصلی براندازی نظام اسلامی است، باید دید که این دیدگاه از کجا به او دیکته شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که شاخص اصلی ولایت فقیه است، اظهار داشت: نباید شاخص‌ را گم کرد و یا به دنبال الگوهایی بود که شاخص اصلی را نمی شناسند، انتخاب انسان باید بر اساس شاخص ها باشد نه اشخاص.

حجت الاسلام طائب در ادامه تبعیت از ولایت فقیه را یک واقعیت دانست و نه یک کلمه و خاطرنشان کرد: بصیرت، روشنگری و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب برگرفته از چشمه سار زلال ولایت امام زمان(عج) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ابعاد نهضت بیداری مردم مسلمان منطقه اظهار داشت: موج بیداری اسلامی، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و در آینده نزدیک شاهد سرنگونی دیکتاتورهای وابسته به نظام سلطه و استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام طائب حضور نظامیان آل سعود در بحرین را اشتباهی تاریخی دانست و خاطر نشان کرد: لشکرکشی خدام قلابی حرمین شریفین هیچ تفاوتی با ورود آمریکا به عراق ندارد، همان گونه که ایالات متحده در باتلاق عراق و افغانستان به تله افتاده، آل سعود نیز در خشم ملت های مسلمان و شیعه غرق خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات