۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۰۱۲
آیت الله باریک بین:

میزبانی مردم قزوین از آیت الله نوری همدانی توفیقی برای مردم این استان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین با اشاره به سفرهای تبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی در یک سال اخیر گفت: میزبانی از این مرجع تقلید در ماه شعبان توفیقی برای مردم استان قزوین است.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در آستانه سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان اطلاعیه صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین در اطلاعیه با دعوت از مردم به منظور استقبال پرشور از مرجع عالی‌قدر تشیع، حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: انتظار می‌رود هم استانی‌های عزیز با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم سخنرانی ایشان شرکت گسترده کنند.

آیت الله باریک بین در ادامه اطلاعیه خود افزود: میزبانی این عالم گرانقدر توفیقی برای مردم ولایتمدار و ولایت دوست قزوین است که در ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و پیش رو داشتن ولادت امام زمان(عج) با ایشان دیدار داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود در اطلاعیه صادر شده به سجایای اخلاقی و عرفانی این مرجع عالی‌قدر تشیع، اشاره و بیان داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی مدتی است که سفرهای استانی را شروع کرده و با مردم و علما و روحانیت دیدار می‎کنند، در این میان، با وجود همه نقشه هایی که دشمنان علیه روحانیت و مراجع ملت ایران دارند، مردم نیز ثابت کردند که در صحنه حاضرند و همچنان پشتیبان رهبر فرزانه انقلاب، روحانیت و مراجع هستند.

به گزارش خبرنگار رسا، حضرت آیت الله نور همدانی در ادامه سفرهای تبلیغی خود فردا به استان قزوین سفر خواهند کرد و در این سفر چند روزه خود با علما، روحانیان، اقشار مختلف مردم، مدیران و مسؤولان ارشد استان، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و نخبگان استان دیدار خواهند کرد.

گفتنی است، دیدار مردمی حضرت آیت الله نوری همدانی ساعت 19 فردا سه شنبه در مسجد النبی قزوین با حضور مردم ولایت مدار استان برگزار می شود./950/د101/س
ارسال نظرات