۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

غرب به دنبال انحراف در نهضت بیداری مردم منطقه است

خبرگزاری رسا ـ احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: امروز خاستگاه انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه، مساجد و نمازهای جمعه بوده و مبارزه با استعمار و رژیم صهیونیستی وجه مشترک خواسته‌‌های مردم است.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت، امروز در جمع مبلغان و روحانیان تبریز اظهار داشت: بیداری امت اسلامی از برکات وجودی ولایت فقیه است، اکنون دنیای اسلام بیدار شده و می‌خواهد دیگر به کفر و استکبار جهانی وابسته نباشد.

وی با بیان این‌که آرمان های انقلاب اسلامی ایران در خارج از مرزها مدافعان حققیقی خود را یافته است، گفت: ولایت فقیه عامل بقا و تحکیم پایه های نظام اسلامی است، حقیقتی که امروز جهان اسلام به آن رسیده است تداوم آرمان های امام و شهدا تنها در سایه ولایت مداری محقق خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی با بیان این‌که علل بیداری امت اسلامی را باید در فلسفه وجودی ولایت فقیه جستجو کرد، اظهار داشت: دشمنان با درک جایگاه رهبری شیعی به دنبال تضعیف جایگاه و نقش ولایت با راهکارهای فرهنگی و رسانه ای هستند.

وی با تأکید بر این‌که غرب به دنبال انحراف در نهضت بیداری مردم منطقه است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با تحریک آشوبگران و حمایت مالی از اراذل سوریه به دنبال راه اندازی اغتشاشات خیابانی از جنس نهضت های بیداری مردم منطقه است، غافل از این‌که مردم این کشور خود حامی دولت بشار اسد هستند.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت با تاکید بر بصیرت و آگاهی مسلمانان در مقابله با توطئه های رسانه‌ای دشمنان گفت: آنچه که باعث شده ‌مردم کشورهای دیگر انقلاب اسلامی را به عنوان الگو قبول کنند، ‌اثبات کارآمدی این نظام در مدیریت جامعه و ارائه تصویر روشن و ارزشمندی از پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها است.

حجت الاسلام احمدی خاطر‌نشان کرد: امروز خاستگاه انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه، مساجد و نمازهای جمعه بوده و مبارزه با استعمار و رژیم صهیونیستی وجه مشترک خواسته‌‌های مردم است، همان‌‌گونه که آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران همین عناوین بوده است.

امام جمعه هریس خاطرنشان کرد: به یقین موج بیداری مردم منطقه محدود به کشورهای منطقه نخواهد بود و به سایر کشورها نیز تسری خواهد یافت، همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز پیش‌بینی کرده بودند، نهضت بیداری مردم منطقه تا قلب اروپا پیش رفته است.

حجت الاسلام احمدی در پایان با تأکید بر این‌که ولایت فقیه ضامن اجرای احکام الهی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: فرمانبرداری و پیروی همه آحاد از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی لازمه دوام و بقای نظام است./935/پ202/س
ارسال نظرات