۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۶۸۷

اعتراض شبکه بین المللی یهودیان ضد صهیونیسم به رژیم اشغالگر قدس

خبرگزاری رسا- شبکه بین المللی یهودیان ضد صهیونیسم به سیاست های نژادپرستی و استعمارگری رژیم صهیونیستی اعتراض و آنها را چالشی توصیف کردند.
نماد شبکه ضد صهيونيسم رژيم غير قانوني و اشغالگر صهيونيستي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ijsn، شبکه بین المللی یهودیان ضد صهیونیسم که متشکل از سازمان ها و فعالان یهودی در کشور های غربی است از اقدام فلسطینی ها برای تحریم کالاهای اسراییل حمایت کرده و آن را بهترین واکنش اخلاقی در برابر اشغال سرزمین فلسطین از سوی اسراییلی ها عنوان کرده اند.

این شبکه می افزاید: جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نژاد پرستانه و تابع هیچ یک از قوانین بین المللی نیست و این رژیم باید اجازه دهد هر چه سریعتر فلسطینیان به سرزمینهای خودشان برگردند.

در ادامه ای این اعتراض آمده است: صهیونیسم مبتنی بر بی عدالتی است که در تلاش برای پاکسازی قومی مردم فلسطین است که بدتر از نظام آپارتاید عمل می کند و سیاست های رژیم صهیونیستی موجب می شود که مردم فلسطین از یهودیان نفرت پیدا کنند و خود را تحت ظلم وستم آنها ببینند.

لازم به ذکر است، یهودیان ضد صهیونیسم به این قانون اعتقاد دارند که هر کس باید با همسایه خود طوری رفتار کند که دوست دارد دیگران در مورد او این گونه رفتار کنند./982/ب903/گ
ارسال نظرات