۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۶۸۶
حجت الاسلام طائب:

دشمنان جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده و درمانده شده اند

خبرگزاری رسا ـ رییس قرارگاه عمار، ترور دانشمندان و جوانان نخبه جمهوری اسلامی ایران را نشانه استیصال غرب و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به آخر خط رسیده و درمانده شده اند.
حجت الاسلام مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه پنج شنبه شب، در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه سردشت که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و علما و شخصیت های حوزوی و همچنین دیگر اقشار مردمی در مسجد اعظم قم برگزار شد، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه شهدا با شهادت در راه خدا برنده واقعی هستند، تصریح کرد: آنهایی که می گویند شهدا بازنده هستند بی خبرند و نمی دانند شهادت چه اجر و ثوابی دارد.

وی اضافه کرد: شهادت سرمایه ایی است که خداوند به بندگان برگزیده خود عطا می کند و شهدا از سرمایه عمر خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اند.

رییس قرارگاه عمار در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهدا با خداوند تبارک و تعالی معامله کرده و در راه کسب رضای حق تعالی از همه چیز گذشته اند، ابرازداشت: امروز بر همه ما لازم است که پاسدار خون شهدا باشیم و با پیروی و الگوگیری از آنان دین خود را به نظام اسلامی و شهدا ادا کنیم.

حجت الاسلام طائب با اشاره به آیه شریفه ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون، تاکید کرد: افرادی که در راه خدا جان خود را از دست داده اند، ارتباط شان با دنیا قطع نشده است.

وی بیان داشت: خدواند به شهدا رزق مخصوص می دهد و پرونده او در این دنیا باز است، می شنود و می بیند منتهی ما قادر به برقراری ارتباط با او نیستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا حیات طیبه دارند، تصریح کرد: شهدا پیام های بسیاری دارند و یکی از مهم ترین پیام های شهدا این است که همیشه دشمن در کمین است و بر علیه ما توطئه می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا بر توهم توطئه خط بطلان کشیدند، بیان داشت: مکتبی که ما داریم آن قدر قوی و عمیق است که اگر همه عالم در تهاجم فرهنگی دست به دست هم دهند نمی توانند کاری را از پیش ببرند.

حجت الاسلام طائب گفت: امروز کشورهای مختلف دنیا از فرهنگ اهل بیت(ع) که فرهنگی غنی است، الگو گرفته و در برابر ظلم و فساد قیام کرده اند و تحولات کشورهای منطقه را باید در همین راستا جستجود و ارزیابی کرد.

وی استیصال و درماندگی دشمنان را پیام دیگر مکتب شهادت و شهید دانست و خاطرنشان کرد: کوتوله هایی که در کنار ما هستند عددی نیستند که بخواهند با ما کل کل کنند و ترور جوانان و دانشمندان جمهوری اسلامی ایران نیز نشانه استیصال و درماندگی آمریکا است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن به آخر خط رسیده و درمانده شده است، تاکید کرد: امروز آمریکا در عراق و افعانستان با چالش های بسیار مواجه و زمین گیر شده است.

این استاد دانشگاه و حوزه با بیان اینکه دشمنان ما درک درستی از شهادت ندارند، ابرازداشت: آنها تصور می کنند با ترور و به شهادت رساندن نیروهای ما می توانند به اهداف خود دست یابند، اما غافل هستند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات