۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۷۰۲
یک گروه فعال حقوق بشر فلسطینی فاش کرد؛

استفاده از شکنجه های ممنوعه علیه زندانیان فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ یک گروه فعال حقوق بشر فلسطینی اعلام کرد: دیوان عالی رژیم صهیونیستی مجوز استفاده از روش‌های ممنوعه شکنجه علیه زندانیان فلسطینی را داده است.
شکنجه
یه گزارش خبرگزاری رسا به نقل از liveword، مرکز حقوق بشر المیزان اعلام کرد: دیوان عالی رژیم اشغالگر قدس، به بازپرسان این رژیم اجازه داده است از هر گونه شکنجه علیه زندانیان می توانند استفاده کنند و هیچگونه مجازاتی برای آنها به خاطر اعمال خشونت در نظر گرفته نمی شود.

این مرکز می افزاید: دست بازپرسان برای هر شکنجه ایی باز است و افرادی را که تشخیص می دهند تهدید برای امنیت عمومی است بدترین نوع آزار و اذیت را بر آنها اعمال می کنند.

گفتنی است، یکی از زندانیان فلسطینی می‌گوید که در دوران اسارت در شرایط فشار روحی نگه داشته می‌شد و اجازه خوابیدن نداشت. وی می گوید: به علت استفاده از روش‌های خشونت‌آمیز علیه او، اکنون برای درمان شنوایی، حملات عصبی و سردرد مزمن، تحت درمان قرار دارد.

بنا بر اعلام وزارت زندانیان فلسطین، نزدیک به 200 اسیر فلطسینی تا کنون در زندان رژیم اسرائیل بر اثر شکنجه جان خود را از دست داده‌اند.

لازم به ذکر است، 9 هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی زندانی هستند و در بدترین شرایط به سر می برنند و زندان‌های مرکزی رژیم اسرائیل از ارائه خدمات پزشکی به اسرای بیمار خودداری می‌کنند./982/ب903/گ
ارسال نظرات