۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۸۴۵
از سوی دفتر امام جمعه ساری؛

برنامه‌های شب قدر در مصلای امام خمینی ساری اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در مصلای امام خمینی(ره) ساری خبر داد.
مراسم شب قدر
محمد جونیان، مسؤول اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که این دفتر در ایام ماه مبارک رمضان امسال ویژه برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده است، افزود: ویژه برنامه های شب های قدر در مصلای امام خمینی(ره) ساری با سخنرانی حجج الاسلام صالحی خوانساری و ادیب یزدی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که ویژه برنامه های شب های پر فیض قدر هر ساله از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلای امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود، افزود: این برنامه ها نیز در شب های 28 مرداد، 30 مرداد و اول شهریور با حضور آیت الله طبرسی در مصلای ساری برقرار است.

مسؤول اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ویژه برنامه های شب های قدر در دیگر مساجد ساری نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مصلای جمعه مرکز استان به عنوان مرکز انجام فعالیت دینی و فرهنگی، برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد./950/پ203/س
ارسال نظرات