۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۰۶۳
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

عشایر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب آماده جانفشانی هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، به نقش عشایر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: عشایر در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم ایران کردند و امروز در سنگر دفاع از ولایت به پاسداری مشغول هستند.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، در همایش استانی «همبستگی ملی» که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار شد، عشایر را وفادارترین قشر در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام دانست و گفت: به گفته امام خمینی(ره) عشایر ذخایر انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با تأکید بر این که همواره دشمنان از طریق رسانه های وابسته گروهی تلاش می کنند فرهنگ بومی کشورمان را مورد هجوم قرار دهند، ابراز داشت: پاسداشت و گرامی داشت مقام عشایر در این برهه از زمان بسیار ثمربخش و تأثیر گذار است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، به نقش اساسی عشایر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: عشایر در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم ایران کردند و امروز در سنگر دفاع از ولایت به پاسداری مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر با هوشیاری و پیروی از ولایت در دوران دفاع مقدس رشادت‌های کم‌نظیری را از خود به جای گذاشتند و در برهه کنونی نیز با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده هرگونه جانفشانی هستند.

شاهوار پور با بیان این که اکنون ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: این مسئله در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل به دشمنان ثابت شده و مردم مرزدار و عشایر نیز در کنار سایر اقشار ملت توانستند در طول دوران دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی می‌کنند با ایجاد شکاف و رخنه در جامعه، همبستگی میان اقشار مختلف را از بین ببرند که با بصیرت و آگاهی ملت ایران همواره توطئه‌های دشمنان خنثی شده است./9461/پ203/ص
ارسال نظرات