۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۰۶۸

خطیب جمعه نجف از مجروحان انفجارهای تروریستی عیادت کرد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف، روز گذشته با مجروحان انفجارهای تروریستی این شهر دیدار کرد.
عيادت خطيب جمعه نجف از مجروحان انفجارهاي تروريستي عيادت خطيب جمعه نجف از مجروحان انفجارهاي تروريستي عيادت خطيب جمعه نجف از مجروحان انفجارهاي تروريستي عيادت خطيب جمعه نجف از مجروحان انفجارهاي تروريستي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف، روز گذشته با حضور در بیمارستان های الحکیم و الصدر از مجروحان انفجارهای تروریستی روز دوشنبه دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز ناراحتی شدید از وقوع این انفجارها گفت: دست نامرد تروریسم بار دیگر شهر نجف اشرف و برخی از استان های کشور را مورد هدف قرار داد و جمع کثیری از شهروندان بی گناه را شهید و زخمی کرد.

حجت الاسلام قبانچی بر لزوم اجرای تدابیر ویژه امنیتی تاکید کرد و افزود: تروریست ها و عناصر حزب بعث در دستگاه های امنیتی نفوذ کرده اند و مسوولان موظفند نسبت به این امر صادق باشند و در جهت پاکسازی این عناصر تلاش کنند.

خطیب جمعه نجف صداقت را مهم ترین عامل اعتماد مردم به مسوولان خواند و اظهار داشت: از مسوولان و رهبران دستگاه های امنیتی می خواهم با ملت خود صادق باشند و با سخنان و اظهارات کذب، غم و اندوه مردم را بیشتر نکنند.

وی تصریح کرد: ما از نیروهای امنیتی عراق به شدت حمایت می کنیم و از دولت می خواهیم تا نسبت به خانواده های شهدا و مجروحان عملیات های تروریستی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است در انفجارهای تروریستی که روز دوشنبه در شهرهای نجف، کربلا، کوت، تکریت، بغداد و کرکوک رخ داد بیش از 47 تن شهید و بیش از 300 شهروند دیگر زخمی شدند.

این روز در عراق به روز «دوشنبه خونین» نامگذاری شده است./980/ب902/گ
ارسال نظرات