۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۷۶۰
دوازدهم شهریور؛

دهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله صالحی مازندرانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی دوازدهم شهریور در شهرستان سوادکوه برگزار می شود.
آيت الله اسماعيل صالحي مازندراني
حجت‌الاسلام محمد مهدوی، مسؤول ستاد برگزاری سالروز ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال آیت الله اسماعیل صالحی مازندرانی(ره) گفت: مراسم دهمین سالگرد ارتحال این عالم ربانی دوازدهم شهریور با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم روز شنبه 12 شهریور از ساعت ده صبح در مسجد جامع شهر شیرگاه از توابع شهرستان سوادکوه برقرار خواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که تجلیل از عالمان تجلیل از انبیاء الهی است، گفت: علما به عنوان ستون پایداری دین نقش مهمی در اشاعه و ترویج احکام الهی دارند.

وی با اشاره به این که آیت الله صالحی مازندرانی(ره) از شخصیت های تأثیرگذار انقلاب اسلامی به شمار می رفت، افزود: این عالم ربانی در طول دوران عمر با برکت خود همواره مدافع انقلاب و ارزش های اسلامی بود.

امام جمعه شیرگاه با بیان این آیت الله صالحی مازندرانی‌(ره) مصداق خورشید تابان فقاهت و مرجعیت و علاقمند بر ولی فقیه است، خاطرنشان کرد: این عالم ربانی تا آخرین لحظات عمر شریف خود نیز بر دفاع از راه امام و مقام معظم رهبری تاکید داشت.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که آیت الله صالحی مازندرانی(ره) در دوران پیروزی انقلاب همواره یکی از یاران همراه امام راحل بودند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این عالم ولایی همیشه در مسیر آرمان ها و ارزش‌های انقلاب وامام راحل گام برمی داشت.

وی با اشاره به این که آیت الله صالحی مازندرانی(ره) خالصانه در مسیر ولایت حرکت می کرد، افزود: این مسأله همواره مورد تأکید بسیاری از علما بود.

امام جمعه شیرگاه با بیان این که نخستین کنگره ملی شخصیت شناسی آیت الله صالحی مازندرانی(ره) آبان ماه سال گذشته در سوادکوه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این کنگره کشوری که با حضوری بسیاری از علما و شخصیت‌های ملی برگزار شد، از برخی کتاب و تمبر این عالم ربانی نیز رونمایی شد./950/د101/س
ارسال نظرات