۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۴۳۵
یکشنبه شب؛

آیت الله نوری همدانی از نمایشگاه یاد یاران بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس، حضرت آیت الله نوری همدانی در نمایشگاه یاد یاران حضور یافت و از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و در جمع بسیجیان سخنرانی کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، یکشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مقدس قم برپا شده است، حضور یافت و از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی که شماری از اعضای دفتر وی او را در این بازدید همراهی می کردند، افزون بر اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در جمع بسیجیان استان قم به سخنرانی پرداخت.

این مرجع تقلید در سخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، فرهنگ جهاد و شهادت را رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی ارزیابی کرد.

در این مراسم سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم در سخنانی از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به ویژه در فتنه بعد از حوادث دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجلیل کرد.

سردار مهدوی نژاد، حضرت آیت الله نوری همدانی را از پیشگامان نهضت امام، یار و یاور رهبری و مدافع راستین انقلاب اسلامی توصیف کرد و حضور وی در جمع بسیجیان را یک افتخار برای آنان دانست.

وی بیان داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی قبل از انقلاب اسلامی در کنار امام بود، بعد از انقلاب اسلامی نیز همواره از حریم ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دفاع کرده و در برابر فتنه گران موضع گیری صریحی داشته است.

گفتنی است، نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مقدس قم برپا شده، در حد فاصل کوه خضر نبی و مسجد مقدس جمکران واقع شده است و هر شب به صورت نمادین یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس توسط بسیجیان بازسازی می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات