۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۴۹۰
آیت الله خاتمی:

اختلاس اخیر با تمام ابعاد آن پیگیری شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خاتمی، خواستار پیگیری اختلاس کلان اخیر در کشور به صورت دقیق شد و مقایسه زشتی آن با هزاران بدحجاب را نادرست توصیف کرد.
آيت الله سيد احمد خاتمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رییسه خبرگان رهبری، عصر دوشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قران حوزه علمیه قم، با اشاره به اختلاس بزرگ اخیر در کشور، خواستار پیگیری تمام ابعاد این اختلاس شد.

وی با بیان اینکه اختلاس چند هزار میلیاردی در کشور بسیار بد است، گفت: بنده در خطبه های نماز جمعه راجع به این موضوع موضع محکمی اتخاذ کردم و معتقدم باید تمام ابعاد قصه پیگیری شود.

آیت الله خاتمی از برخی سخنان و مقایسه های صورت گرفته در این ارتباط با مساله بدحجابی انتقاد و تصریح کرد: اینکه بگویند این اختلاس به مراتب از هزاران بدحجابی بدتر است، درست نیست، چرا می خواهید برای بزرگ نشان دادن این بد، بی حجابی و بدحجابی را کمرنگ نشان دهید؟

این عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه دلیلی ندارد به گونه ای حرف بزنیم که یک گناه را کوچک جلوه دهیم، گفت: برخی می گویند بسیاری از اینهایی که بدحجاب اند دل پاکی دارند، متاسفانه ما این سخنان را از کسانی که انتظار نداریم می شنویم.

آیت الله خاتمی بیان داشت: این چه منطقی است؟ دل پاک همراه با ظاهر پاک است و نمی شود گفت که اینها دل پاکی دارند اما ظاهرشان این گونه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اینکه کسی می گوید نباید بدحجاب ها را امر، نهی، موعظه و نصیحت کرد، این درست نیست. متاسفانه وقتی فردی به عنوان کارشناس و روانشناس می آید و می گوید فقط بیایید با اینها گفتمان داشته باشیم، این خلاف قرآن است. اگر می خواهید بگویید قانع شان کنید نیازی نیست که این گونه سخن بگویید. /924/پ203/ج
ارسال نظرات