۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱
با حضور آیت الله طبرسی؛

نمایشگاه عفاف و حجاب مازندران فردا افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب مازندران فردا با حضور آیت الله طبرسی در مصلای امام خمینی(ره) ساری افتتاح خواهد شد.
نمايشگاه عفاف و حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، زهرا شرف الدین، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران امروز در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب استان با عنوان نور و نجابت فردا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی نماز جمعه ساری آغاز به کار خواهد شد.

وی با بیان این که این نمایشگاه از دوازدهم تا نوزدهم مهر ادامه خواهد داشت، افزود: این نمایشگاه با هدف گسترش عفاف و حجاب در جامعه در سه بخش فرهنگی، زنان سرپرست خانوار و بخش پوشش اسلامی دایر می شود.

شرف الدین افزود: به منظور تسهیل در دسترسی به نمایشگاه پوشش نور و نجابت و بهره مندی اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، این نمایشگاه در مهرماه و محل مصلای ساری برگزار می شود.

وی، بخش فرهنگی را مهم ترین قسمت پوشش نمایشگاه نور و نجابت برشمرد و یادآور شد: این بخش که با مساعدت تشکل های غیر دولتی فرهنگی و حوزه علمیه خواهران ساری ایجاد شده است، پاسخ گوی احکام شرعی و شبهات دینی بانوان خواهد بود.

شرف الدین از ارائه بیش از 300 مدل مانتو و چادر از تولیدات داخلی در بخش پوشش اسلامی در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد غرفه برای کودکان در بخش های قصه گویی، نقاشی و سفالگری ، غرفه جشن تکلیف و هم چنین عرضه انواع لباس ها با الگوی اسلامی از مزایای نمایشگاه امسال است.

وی با اشاره به این که در بخش زنان سرپرست خانوار، بانوان محصولات تولیدی خود را در سه غرفه عرضه می کنند، اظهار داشت: این بخش از نمایشگاه با حمایت تشکل های خیریه راه اندازی شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تکمیل سایت جامع عفاف در این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: ارائه مشاوره به خانواده ها، تدوین بانک های اطلاعات زنان متخصص و محجبه، پذیرش دیدگاه های مردمی و انعکاس آن در سایت یادشده و ارائه نرم افزار ها و بسته های آموزشی و هم چنین بازی های رایانه ای از جمله خدمات این سایت است.

وی با اشاره به این که نمایشگاه امسال به طور اختصاصی پیرامون عفاف و حجاب است، ابراز داشت: این نمایشگاه در وسعتی معادل دو هزار متر مربع از فردا تا نوزدهم مهرماه در 70 غرفه دائر است.

شرف الدین از تدارک غرفه ای برای خبرنگاران با مسؤولیت روابط عمومی استانداری در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: اصحاب رسانه می توانند اخبار خود را به صورت آنلاین ارسال کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات