۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۲۷۱

اخوان المسلمین به هلاکت رسیدن قذافی را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ اخوان المسلمین مصر، به هلاکت رسیدن معمر القذافی را به ملت لیبی تبریک گفت.
اخوان المسلمين مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، اخوان المسلمین مصر با صدور پیامی، به هلاکت رسیدن معمر القذافی و آزادی کامل ملت لیبی از بند دیکتاتوری را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: اخوان المسلمین بر خود واجب می داند بدست آمدن آزادی کامل از بند نظام مستبد و جنایتکار که بیش از چهار دهه به کشتار مردم و از بین بردن ثروت های کشور مشغول بود و با وجود نعمت و ثروت های بی کران، لیبی را در جمع کشورهای عقب افتاده جهان قرار داد را به همه شهروندان این کشور تبریک بگوید.

اخوان المسلمین افزود: زمان آن رسیده است که دوستانمان در لیبی به فضل خداوند متعال که آنان را از دیکتاتوری نجات داد شادمان باشند و یاد شهدای قهرمانی که در راه خدا و برای دست یابی به آزادی و کرامت به شهادت رسیدند را گرامی بدارند و بدانند که مرحله آینده به مراتب سنگین تر بوده و باید در جهت وحدت ملی، تاسیس نظام، بازسازی کشور و گام برداشتن در راه پیشرفت تلاش کنند.

این جنبش بر لزوم عبرت گیری نظام های ظالم از سرنوشت قذافی تاکید کرد و اظهار داشت: حکام باید از این درس های بزرگ عبرت بگیرند و آگاه باشند که خداوند متعال، ظلم و ستم ها را بدون حساب نمی گذارد و مجازات ظلم و طاغوت پیش از آنکه در آخرت انجام گیرد در دنیا تحقق می یابد. ملت ها با اراده پرورگار باقی می مانند و حکام بهتر است به جای اینکه طاغوتی باشند در جهت محبوب و عادل بودن در میان مردم تلاش کنند.

در پایان بیانیه تاکید شده است: ملت لیبی باید این صفحه سیاه را به سرعت ورق بزنند و با امید و تلاش به سوی بازسازی و پیشرفت گام بردارند./980/ب902/گ
ارسال نظرات