۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۴۰۳
امام جمعه بناب:

دشمنان نگران محبوبیت جهانی رهبر معظم انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب با تأکید بر این‌که پیوند عاطفی و معنوی ملت و ولایت ناگسستنی است، تصریح کرد: سفرهای مقام معظم رهبری، اسلام و نظام اسلامی ایران را زنده نگه داشته است، از این رو دشمنان بیش از هر چیز نگران محبوبیت جهانی حضرت آیت الله خامنه ای هستند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع اقشار مختلف مردم این شهر اظهار داشت: استقبال مردم استان کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که ولایت در دل و جان مردم جای دارد و با معادلات مادی احزاب قابل مقایسه نیست.

وی با بیان این‌که میزان مقبولیت احزاب و تشکل های سیاسی با ولایت مداری آنان سنجش می شود، خاطر‌نشان کرد: هر فرد، گروه یا حزبی که خارج از منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کند، از سوی مردم طرد خواهد شد، چنانچه در 32 سال گذشته بارها شاهد این مساله بوده ایم.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر این‌که نتیجه انتخابات در نظام اسلامی بایستی وحدت، همدلی و تعالی نظام باشد، افزود: عدم توجه به اخلاق انتخاباتی از سوی برخی نامزدهای احتمالی، مایه تاسف است، نباید برای جمع آوری تعدادی رای قوانین را زیر پا گذاشت.

امام جمعه بناب در ادامه با اشاره به بخش‌هایی از منویات مقام معظم رهبری به در دیدارهای مختلف استان اظهار داشت: این سفر درس، عبرت و موعظه برای ملت، دولت و هم برای سایر دولت‌ها و ملت‌های دنیا است.

حجت الاسلام باقری‌بنابی ادامه داد: این مودت، صمیمت و محبت میان رهبری و مردم را تنها می توان در فلسفه ولایت یافت؛ نه در بازی‌های سیاسی، این عشق و علاقه به رهبری با تبلیغات به دست نیامده؛ چون چیزی که با تبلیغات به دست می‌آید، با یک تبلیغات نیز از بین می‌رود.

وی با تأکید بر این‌که پیوند عاطفی و معنوی ملت و ولایت ناگسستنی است، تصریح کرد: سفرهای مقام معظم رهبری اسلام و نظام اسلامی ایران را زنده نگه داشته است، از این رو دشمنان بیش از هر چیز نگران محبوبیت جهانی حضرت آیت الله خامنه ای هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات