۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۸۷۱
در راستای ترویج فرهنگ غدیر؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین و مکتوب به مناسبت عید غدیر خم در آبان سال جاری خبر داد.
فضيلت پور، مدير کل اداره کتابخانه هاي عمومي استان خوزستان
رحیم فضیلت پور، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در خوزستان اظهار داشت: مسابقه بر کرانه غدیر به منظور دستیابی به اهداف نهاد کتابخانه های عمومی، اعتلای فرهنگ کتابخوانی، توسعه و ترویج مفاهیم متعالی خطبه غدیر و تبیین اعتقادات اصیل شیعی، برگزار می شود.

وی محور و مبنای محتوایی این مسابقه را خطبه غدیر عنوان کرد و افزود: شر کت کنندگان می توانند با خواندن این خطبه به سؤالات مربوطه پاسخ دهند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان این که این مسابقه به دو شیوه آنلاین و مکتوب برگزار می شود گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقات آنلاین می توانند با مراجعه به وبسایت www.booki.ir از 13 آبان لغایت 16 آذر در مسابقه شرکت کنند.

فضیلت پور در ادامه تصریح کرد: در خصوص مسابقات مکتوب نیز علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر استان فرم های مربوط به شرکت در مسابقه را دریافت کرده و تا دهم آذر فرصت پاسخ و تحویل آن را دارند.

این مقام مسؤول به جوایز این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: از آنجایی که این مسابقه با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود، جوایز ارزشمندی از جمله 100 کارت هدیه 500 هزار ریالی ویژه عموم مردم، کمک هزینه تشرف به عتبات عالیات و کمک هزینه تشرف به مکه مکرمه ویژه دانشجویان برای آن در نظر گرفته شده است./9464/پ203/س


ارسال نظرات