۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۱۶۸
عضو خبرگان رهبری:

آمریکا در نهایت استیصال و درماندگی به سر می‌برد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا امروز در نهایت استیصال و درماندگی است حتی قادر نیست هویت خود را حفظ کند چه برسد به اینکه بخواهد به ایران حمله کند.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه‌ های نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: 13 آبان یادآور حقایقی است که می توان آن را منشاء بیداری اسلامی در کشورهای منطقه دانست.

وی با بیان این که 13 آبان نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا، روایت رسوایی و ذلت استکبار جهانی است، هیچ ملتی به اندازه ملت ایران هیبت و هیمنه آمریکا را نشکسته‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: دانشجویان پیرو خط امام با حرکتی انقلابی گروه عظیمی از سرمداران شیطان بزرگ را به گروگان گرفته و در نهایت ذلت آنها را به تسلیم وادار کردند، در کجای دنیا چنین حرکتی علیه نظام کفر صورت گرفته است.

وی آغاز جنگ روانی برای حمله به ایران را اوج ‌استیصال و درماندگی آمریکا دانست و افزود: ایالات متحده امروز حتی قادر نیست هویت خود را حفظ کند چه برسد به اینکه بخواهد به ایران حمله کند، جنبش وال استریت دیر یا زود سرمایه داران و نظام کاپیتالیستی غرب را به زانو در خواهد آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی خواستار هوشیاری عموم مردم نسبت به توطئه های استکبار جهانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و گفت: اوباما در آستانه انتخابات بیشتر از آن که به فکر جنگ منطقه‌ای جدیدی باشد نیاز به جمع کردن رأی برای انتخابات پیش‌رو دارد.

امام جمعه اردبیل بزرگداشت یوم الله 13 آبان را تزریق خون تازه در رگ های امت اسلامی در ادامه روند مقابله با دیدتاتورهای دست نشانده غرب دانست و اظهار داشت:‌ در 32 سال گذشته هیچ کشوری به اندازه ایران مورد هجمه و تهدید نظام استکباری نبوده اما در همین سه دهه، ملت ایران به اندازه طول تاریخ آمریکا و اربابان منطقه‌ای آن را خار و ذلیل کرده است./935/د201/س
ارسال نظرات