۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۴۳۹

پرچم گنبد حرم حضرت معصومه به آستان حرم امام حسین اهدا شد

خبرگزاری رسا ـ پرچم گنبد حرم حضرت معصومه (س) به آستان مقدس حرم امام حسین (ع) اهدا شد.
پرچم گنبد حرم حضرت معصومه به آستان حرم امام حسین اهدا شد پرچم گنبد حرم حضرت معصومه به آستان حرم امام حسین اهدا شد
به گزارش خبرگزاری رسا، هیئتی از آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) که به کربلا سفر کرده است، پرچم گنبد این حرم مطهر را تقدیم حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت الله سیستانی و تولیت آستان حرم مطهر امام حسین (ع) کرد.

علیرضا محمد نظری، مسوول این هیئت دراین باره گفت: این پرچم به عنوان هدیه ای از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان حرم حضرت معصومه (ع) برای گسترش ارتباطات میان این دو آستان مقدس تقدیم شد.

وی با اشاره به خدمت گذاری مسوولان عتبات عالیات به زائران افزود: مسوولان آستان حرم مطهر امام حسین (ع) تلاش های فراوانی برای رفاه حال (ع) زائران انجام داده و از هیچ خدمتی در این زمینه دریغ نکرده اند و اهدای این پرچم به عنوان تقدیر از این مسوولان انجام گرفت.

خبر دیگر اینکه، حجت الاسلام سید احمد عابدی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کشور هند به همراه هیئتی به کربلا سفر و پس از زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و حرم حضرت اباالفضل العباس (س) با تولیت این دو حرم دیدار و گفت وگو کرد.

وی از اهمیت زیارت عتبات عالیات در عراق یاد کرد و خاطر نشان ساخت: عتبات عالیات عراق به مرکز نشر نور دین و اندیشه های اهل بیت به شمار می آیند و دل های مسلمانان همواره به این مرکز گرایش پیدا می کند.

نماینده آیت الله سیستانی در هند از شیوه خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات نیز تقدیر و تشکر کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات