۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۴۶
آیت الله حیدری:

ایستادگی با اطمینان، راه پیروزی بر حربه‌‌های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، ولایت فقیه را استمرار ولایت اباعبدالله حسین(ع) دانست و اظهار داشت: با اقدامی که امام خمینی(ره) در دوران رژیم پهلوی انجام داد، انقلابی شکل گرفت که آثار و ثمرات این انقلاب هم‌اکنون در سراسر دنیا و در کشورهای اسلامی متجلی شده است.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در همایش سران و بزرگان عشایر عرب خرمشهر، اظهار داشت: برای دستیابی به قله‌های رفیع موفقیت در زیر لوای ولایت باید از صفات بصیرت و صبر برخوردار باشیم.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان به ویژگی های بصیرت اشاره کرد و بیان داشت: بصیرت یعنی ایمان و اعتقاد به ایدئولوژی‌های نظام که می‌توانند فرد را به سوی اهداف مقدس رهنمون کنند و کسی که آراسته به بصیرت نباشد نمی‌تواند به این اهداف مقدس دست یابد.

ولایت فقیه شاخه‌ای از ولایت سیدالشهدا ‌است

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به معنای صبر‌ گفت: صبر یعنی مقاومت و ایستادگی با اطمینان و ایمان در برابر سختی‌ها و مشکلات که خوشبختانه مردم ما مردمی صبور بوده که با وجود مواجه شدن با مشکلات و مصائب دنیا در مقابل دشمنان مقاومت کردند، اما کسانی که صبر ندارند در مقابل دشمنان تسلیم شده و به قهقرا می‌روند.

عضو شورای حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که امت ایران امتی اسلامی است که در مسیر ولایت ائمه و معصومین‌(ع) حرکت می‌کند، اذعان داشت: ما به زندگی در زیر لوای ولایت فقیه افتخار می‌کنیم؛ چرا که این ولایت شاخه‌ای از ولایت امیر مؤمنان‌(ع) و سیدالشهدا‌(ع) است.

آیت الله حیدری ادامه سخنانش با بیان این که ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمؤمنین(ع) است، بیان داشت: با اقدامی که امام خمینی(ره) در دوران رژیم پهلوی انجام داد، انقلابی شکل گرفت که آثار و ثمرات این انقلاب هم‌اکنون در سراسر دنیا و در کشورهای اسلامی متجلی شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیروزی انقلاب مصر را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانسته و تأکید کرد: امروز در حدود یک‌هزار و چهارصد شهر در سراسر جهان بر ضد سرمایه‌گذاری و استبداد قیام کرده‌اند و همگی این‌ها توفیق ایستادن در کنار ولایت و به ویژه ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نقش مهم عشایر خوزستان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: عشایر استان خوزستان صحنه‌های افتخار انگیز و ایثارگری‌های زیادی را از خود نشان داده‌اند و رمز افتخار ما در تاریخ هستند.

آیت الله حیدری با بیان این نکته که ایستادگی‌های ملت ایران همه به برکت تعالیم سیدالشهدا(ع) است، اظهار داشت: موفقیت عظیمی که امروز ملت مقاوم و مظلوم فلسطین کسب کرده‌اند جز با پیروی از تعلیمات امام حسین(ع) و ولایت فقیه امکان‌ پذیر نبود./9465/پ202/س

ارسال نظرات