۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۶۲۴
نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان:

شعاع اثرگذاری بسیج در کشور‌های اسلامی مشهود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شعاع بسیج از کشورمان فراتر رفته و به ‌کشورهای اسلامی و مستضعفین رسیده است.
بسيج
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رسالت بسیجی هم وزن با خون شهدا است و نیز رسالت آنها برازنده کل نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی‌(ره) که گفته بود اگر ندای بسیج بر کشوری طنین‌انگیز شود چشم طمع دشمنان از آن کشور دور خواهد بود، افزود: این دیدگاه امام خمینی(ره) محکم و پر معنا است به گونه‌ای که باید ساعت‌ها در این گفته، اندیشه و تفکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با تأکید بر این‌که ملت ایران باید هفته بسیج را با شادابی بی‌نظیر پاس بدارند، گفت: به همان نسبت که فرهنگ بسیجی در دیگر کشورها گسترش پیدا کرده، مسؤولیت بسیجیان هم چند برابر شده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به این‌که بسیج تبلور امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، ادامه داد: قبلاً فریاد الله اکبر فقط از ایران شنیده می‌شد اما اکنون ندای الله اکبر در دل مصر، قلب یمن و اردن نیز به گوش می‌رسد.

وی بیان کرد: بسیجیان مسؤولیت سنگینی که همانا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است را بر دوش دارند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کشورمان که سال‌ها پرچم استکبارستیزی را بر دوش می‌کشد شاهد آن است که سرسپرده‌های آمریکا در منطقه یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: شهدا قطب‌نمای ما در زندگی هستند و بدون آنها نمی‌توانیم مسیر الهی را پیدا کنیم و این امر مسئولیت تک تک ما را نسبت به آنها سنگین‌تر می‌کند.

وی بسیجیان را امید امام خمینی‌(ره) در گذشته و امید مقام معظم رهبری در حال دانست و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یک هجمه بسیار وسیع در دهه امر به معروف و نهی از منکر فضا را برای عفاف ستیزان ناامن کنند.

خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه تفکر بسیجی نا‌محدود و الهی است، گفت: تفکر بسیجی بود که ریشه گروهگ منافقین را که قارچ‌گونه در ابتدای پیروزی انقلاب در حال پیشرفت بود برچید و اکنون در برابر جنگ نرم دشمن ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی عنوان کرد: بسیجی این نیست که فقط کارت بسیجی داشته باشید و یدک بسیجی بودن را بکشید، بلکه بسیجی، بدون مسجد و دعای کمیل و ندبه مردود و فرسوده است.‌/940/پ202/س
ارسال نظرات