۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۳۹۹

فراخوان مسابقه مکاتبه‌ای عفاف و حجاب در مراغه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین مسابقه فرهنگی دینی و مکاتبه ای عفاف و حجاب در مراغه برای شرکت علاقه‌مندان فراخوان داد.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: این مسابقه به منظور دهه احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان برگزار می شود.

احمد دادرس فیاض‌ افزود: این مسابقه از کتاب 'نامه‌ای به خواهرم' نوشته 'حجت الاسلام مهدی عدالتیان' و با همکاری واحد اجتماعی فرهنگی شهرداری ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و این اداره اجرا می شود.

وی اظهارکرد: این مسابقه ویژه خواهران بوده و علاقه مندان می توانند پس از تکمیل پاسخنامه آن را به یکی از محل های متولی این مسابقه تحویل دهند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روبروی پایانه تبریز و مجتمع فرهنگی هنری مراغه و واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری در شهرک ولیعصر(عج) و خیابان استاد شهریار در فرهنگسرای ولی‌عصر(عج) آماده دریافت پاسخ‌نامه‌ها است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت سؤالات و پاسخ‌نامه با شماره‌های 3257771 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 4411323 واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری این شهر تماس حاصل نمایند.

دادرس فیاض، افزود: علاقه مندان باید پاسخ‌نامه ها را تا 25 آذرماه جاری به نشانی‌های ذکر شده تحویل دهند و تاریخ قرعه کشی این مسابقه بعدا اعلام می شود./935/د102/س
ارسال نظرات