۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۹۱۶

عیادت علمای شیعه از خطیب جمعه قفول بحرین/ تلاش جوانان برای بازسازی مساجد ویران شده در بحرین

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین، شب گذشته از خطیب جمعه قفول در یکی از بیمارستان های این کشور عیادت کردند.
عيادت علماي شيعه بحرين از خطيب جمعه قفول يکي از مساجد تخريب شده در بحرين برگزاري نماز جماعت در مساجد تخريب شده بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، تعدادی از علمای شیعه بحرین، شب گذشته از علامه سید عبدالله الغریفی، خطیب جمعه قفول این کشور که مدتی است به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های این کشور بستری است، عیادت کردند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، حجت الاسلام سید مجید المشعل و حجت الاسلام شیخ محمد صالح الربیعی، رئیس و عضو شورای اسلامی علما و همچنین شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در این دیدار حضور داشتند.

علمای برجسته شیعه بحرین ابراز امیدواری کردند که علامه الغریفی به زودی سلامتی خود را بدست آورده و بتواند به خدمت گزاری به اسلام و ملت ادامه دهد.

خبر دیگر از بحرین اینکه، جوانان متدین و غیور شیعه این کشور با حضور مستمر و برگزاری نماز جماعت در مساجد تخریب شده از سوی آل خلیفه نسبت به عدم بازسازی این مساجد هشدار دادند.

نمازگزاران بحرینی در روزهای گذشته اقدام به نرده کشی مساجد تخریب شده کرده اند و علمای شیعه نیز به برگزاری نماز جماعت در این مساجد که کاملا ویران شده اند می پردازند.

حجت الاسلام شیخ محمد المنسی از اعضای هیئت اجرایی شورای اسلامی علما از تلاش های جوانان برای احیای مساجد تقدیر کرد و بازسازی همه مساجد ویران شده را خواستار شد.

وی برگزاری نماز جماعت در این اماکن را پاسخی محکم به متجاوزان به مساجد و اماکن مقدس عنوان کرد.

گفتنی است بیش از 43 مسجد و 14 حسینیه از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه و با پشتیبانی نیروهای سعودی در بحرین کاملا ویران شده اند./980/ب902/گ
ارسال نظرات