۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۷۹۳

گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی یک روزه روحانیان عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز برگزار شد.
گردهمايي روحانيون
حجت الاسلام سیدعلی فقیه، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 21 حمزه آذربایجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش خبر داد و گفت: این گردهمایی یک روزه در پایگاه دوم شکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این همایش که با حضور بیش از 40 روحانی فعال در عقیدتی سیاسی های ارتش استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل همراه بود، سرتیپ روزخوش فرمانده پایگاه دوم شکاری به تبیین مسائل روز و رسالت ارتش در مقابله با فتنه ها و انحرافات پرداخت.

حجت الاسلام فقیه ادامه داد: بصیرت بخشی و آگاهی از مسائل روز، تبیین اصول ولایت فقیه و تبعیت از رهبری، تجدید میثاق با ولایت، شناخت خطرات از ناحیه فتنه گران داخلی و خارجی و همچنین جریان شناسی سیاسی از مهمترین اهداف این گردهمایی بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 21 حمزه آذربایجان تصریح کرد: روحانیان شرکت کننده در این همایش ضمن تبادل نظر و هماهنگی بیشتر، با آخرین برنامه ها و سیاست های عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران آشنا شدند.

وی با بیان این‌که گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه شمال غرب هر سال در چند نوبت برگزار می شود، گفت: گردهمایی اخیر در آستانه حماسه تاریخی ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 در راستای شناخت ابعاد فتنه و چگونگی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برگزار شد./935/پ202/س
ارسال نظرات