۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۶۲۷
جامعه مدرسین:

آیت الله شاه آبادی یار با وفای امام بود

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ارتحال آیت‌الله شاه آبادی را تسلیت گفت و از این عالم ربانی به عنوان مدافع انقلاب و امام راحل یاد کرد.
آيت الله محمد شاه آبادي


به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ارتحال آیت الله شاه آبادی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شده است: ارتحال عالم جلیل‌القدر و فقیه وارسته آیت‌الله العظمی حاج شیخ محمد شاه‌آبادی موجب تاسف و تاثر فراوان شد. این عالم ربانی که یادگار یکی از وارسته‌ترین زهاد و برجسته‌ترین عرفای قرن اخیر و استاد فقیه حضرت امام(ره)، مرحوم آیت‌الله العظمی محمد علی شاه‌آبادی بود، عمر خود را در خدمت مکتب قرآن کریم و عترت معصومین گذراند و ضمن تالیف آثار ارجمند، شاگردان فراوانی را به مکتب امام صادق(ع) تقدیم کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه تاکید کرده است: همچنین این عالم مجاهد از یاران با وفای امام راحل بود که در طول نهضت به همره سایر اساتید و اعلام حوزه‌های علمیه نسبت به امضا و صدور اطلاعیه‌های مهم علیه رژیم شاه و تثبیت انقلاب اسلامی ایران اهتمام می‌ورزید.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم ربانی را به محضرت ولیعصر(عج)، بیت رفیع مرحوم شاه آبادی، خاصه اخوان مکرم و آقازادگان محترم و همچنین داماد ایشان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین غروی(عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن فقیه جلیل القدر از خداوند منان خواستار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان این اطلاعیه تصریح کرده است: از عموم مردم شریف استان قم خاصه اساتید، فضلا، طلاب حوزه‌های علمیه دعوت می‌شود که در مراسم تشییع پیکر معظم له که ساعت 15 روز یکشنبه از مسجد امام حسن عسگری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود شرکت کنند. /904/د102/ص

ارسال نظرات