۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۹۴۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

رهبری، وحدت کلمه و ایمان به اسلام عامل اصلی پیروزی انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، سه عامل رهبری، وحدت کلمه و ایمان به اسلام را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و افزود: امروز نیز وحدت و همدلی رمز پیروزی امت اسلامی بر مستکبران عالم است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز جلسه هماهنگی هفته وحدت که در مرکز استان برگزار شد با اشاره به ضرورت و اهمیت وحدت در بین مسلمانان‌ تصریح کرد: تبیین و تشریح خواسته های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در امر وحدت بزرگ‌ترین خدمت است و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

وی، سه عامل رهبری، وحدت کلمه و ایمان به اسلام را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و افزود: امروز نیز وحدت و همدلی رمز پیروزی امت اسلامی بر مستکبران عالم است.

حجت الاسلام یاری، امام خمینی‌(ره) را بزرگ‌ترین منادی وحدت در جهان اسلام معرفی کرد و با بیان این امروز نیز خلف صالح ایشان ادامه دهنده این راه هستند، تصریح کرد: امام راحل درس بزرگی در زمینه وحدت به همه مسلمانان در کشورهای اسلامی دادند و توانستند با تکیه بر وحدت عزت و سربلندی اسلام را به ارمغان آوردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که امام وحدت را نه برای یک زمان بلکه برای برای همه بخش‌ها و زمان‌ها می‌دانستند، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به صورت دقیق مسائلی را که باعث اختلاف بین کشورهای اسلامی می‌شد را بیان کرده و تاکید می‌کردند اگر می‌خواهیم ید واحده باشیم باید متحد بوده تا بتوانیم در کوتاه‌کردن دست دشمنان به پیروزی دست یابیم.

وی ادامه داد: امروز ایران به عنوان سمبل و الگوی وحدت در بین کشورهای اسلامی شناخته می‌شود و توانسته عزت اسلامی را به همه نشان داده و حرف نهایی را در دنیا بزند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وحدت بین گروه‌های اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌بینیم حزب‌الله لبنان و حماس می‌توانند این گونه مقابل رژیم صهیونیستی جنایتکار بایستند به علت پیروی از وحدت و مکتب اسلامی است.

حجت الاسلام یاری با بیان این که امروز ایران اسلامی به جهت پیروی از وحدت، ایمان اسلامی و رهبری واحد در بین همه حرف می زند، ادامه داد: اگر ملت قوی و مقاوم و حزب الله لبنان این گونه در مقابل رژم غاصب صهیونیستی می ایستد و حماس در فلسطین می تواند الگو بیافریند به جهت وحدت، ایمان و رهبری مجاهد و نستوه است.

وی همچنین به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که وحدت و همدلی راه ادامه این بیداری‌ها است، تصریح کرد: امت اسلامی باید با وحدت و برادری مسیر بیداری اسلامی را در دیگر کشورهای منطقه فراهم کنند.

حجت الاسلام یاری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ستاد بزرگداشت هفته وحدت به منظور برنامه ریزی و ساماندهی برنامه های ویژه هفته وحدت تشکیل و با همفکری و مساعدت دیگر دستگاه‌ها به ایده‌ها‌ی خوبی دست پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که هفته وحدت امسال دارای ویژگی‌های خاصی است، گفت: امسال هفته وحدت مقارن شده است با دهه مبارکه فجر و از طرفی در آستانه یک رویکرد مهم و بزرگی مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم؛ از این رو می‌طلبد که بیشتر همت شود./950/پ202/س

ارسال نظرات