۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۲۶۸۱
رییس شورای هماهنگی خوزستان:

حکومت‌های غربی سرنوشتی بهتر از نظام شاهنشاهی نخواهند داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام عظیمی ،ملت ایران را پایبند به نظام و ولایت فقیه دانست و بیان داشت: ملت غیور ایران با پیروی از امام خمینی(ره) و با هوشیاری و بصیرت خود، توانستند رژیم شاهنشاهی را براندازی کنند و انقلاب اسلامی ایران را تشکیل دهند.
حجت الاسلام عظيمي مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به نقش مهم روحانیان در ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین وظایف روحانیان در عصر مقابله با جنگ نرم است.

وی رسالت اصلی روحانیان را فرهنگ‌سازی اسلامی برای جوانان و نوجوانان نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: امروزه گسترش فرهنگ غربی در جامعه بیداد می کند و باید روحانیان و کارشناسان عرصه‌های دینی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کنند تا اسلام ناب محمدی در جامعه گسترش پیدا کند.

این مقام مسؤول حکومت بر پایه دیکتاتوری، سرسپردگی به کشورهای غربی، عدم پیروی از احکام دین مبین اسلام، وجود وزیران درباریان فاسد، تغییر تاریخ رسمی ایران از هجری به شاهنشاهی را از مهم‌ترین دلایل سرنگونی رژیم پهلوی دانست و گفت: رژیم پهلوی با کشف حجاب، ترویج بی بند و باری در جامعه بنیان های حکومت خود را سست کرد و موجب فروپاشی آن حکومت شد.

حجت الاسلام عظیمی، ملت ایران را پایبند به نظام و ولایت فقیه دانست و بیان داشت: ملت غیور ایران با پیروی از امام خمینی(ره) و با هوشیاری و بصیرت خود، توانستند رژیم شاهنشاهی را براندازی کنند و انقلاب اسلامی ایران را تشکیل دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر این که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، تأکید کرد: مردم ولایتمدار ایران، با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) به خیابان ها ریخته و رژیم ستمشاهی را ساقط کردند.

وی در پایان سخنان خود اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه را اطاعت از کلام خدا و ائمه اطهار(ع) خواند و گفت: دشمنان همواره با تفرقه افکنی بین مردم و نظام، تلاش برای رسیدن به اهداف خود دارند؛ اما خوشبختانه با یاری خداوند متعال و اطاعت مردم از رهنمودهای ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات