۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۹۹۳
آیت الله امینی:

مردم نظام را دوست دارند و حامی آن هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه مردم ما نظام اسلامی را دوست دارند و حامی آن هستند، مسؤولان را به خدمت رسانی بیشتر به مردم توصیه و بر ضرورت رفع مشکل گرانی و تورم تاکید کرد.
آيت الله ابراهيم اميني در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قم آيت الله ابراهيم اميني در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قم آيت الله ابراهيم اميني در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ابراهیم امینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت و گو با خبرنگاران، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی قدردانی کرد.

وی نظام اسلامی را متعلق به مردم دانست و تاکید کرد: اگر ایثارگری و فداکاری مردم نبود موفقیت حاصل نمی شد و انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم نظام اسلامی را دوست دارند و همچون امروز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم مشکلاتی دارند و مسؤولان باید درصدد حل آن برآیند، گفت: مسؤولان توجه داشته باشند و بدانند حضور مردم در صحنه دلیل بر رضایت کامل شان نیست. امیدواریم مسؤولان با همکاری و همدلی مشکلات مردم به ویژه تورم و گرانی که مردم را به ستوه آورده است را حل کنند.

آیت الله امینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای انتخابات و حامیان آنها را به رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی توصیه کرد.

وی اضافه کرد: بداخلاقی انتخاباتی و تخریب چهره های دیگر دلیل بر این است که این افراد صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارند، همچنین اسراف در هزینه های تبلیغاتی درست نیست. /924/پ202/ج
ارسال نظرات