۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۳۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

ولایت فقیه چراغ راه انقلاب و نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ولایت فقیه میراث گرانسنگ و گرانبهای امام خمینی(ره) است که این میراث ارزشمند امروز چراغ راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در جمع روحانیان استان گفت: ولایت فقیه میراث گرانسنگ و گرانبهای امام خمینی(ره) است که این میراث ارزشمند امروز چراغ راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی ولایت فقیه جزء فروعات فقهی بود ولی امام خمینی(ره) بحث ولایت فقیه را از مبحث فقهی به کلامی تبدیل و ولایت فقیه را به عنوان استمرار خط امامت مطرح کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد از ولایت فقیه است، گفت: امام خمینی(ره) ولایت فقیه را به ادبیات سیاسی و علوم سیاسی وارد کرد و این مهم یکی از کارهای اساسی و زیربنایی ایشان بود.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: امام خمینی(ره) سیاست مداری باهوش و فوق العاده بودند که با تسخیر عقل ها و حکومت بر دل های مردم توانست برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

وی خاطرنشان کرد: رهبری کم نظیر امام خمینی(ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی موجب پرچیده شدن پازل مستکبران و استعمارگران جهان و شگفتی مردم دنیا شد، انسان هایی که برای خدا قیام کنند از الطاف الهی برخوردار می شوند و رمز و راز موفقیت امام خمینی(ره) نیز در همین حرکت بود.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست همه معادلات حاکم بر جهان غرب و استکبار را در هم بریزد و پیام معنویت را به فرامرزهای ایران اسلامی نیز عرضه کند و گواه این مطلب بیداری اسلامی در منطقه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران هر چه دارد از برکت ولایت فقیه است و همه باید با پشتیبانی از این جایگاه رفیع و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری آینده انقلاب اسلامی ایران را تضمین کنیم./950/پ202/س
ارسال نظرات