۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۳۹۱
ائمه جمعه خوزستان:

مردم خوزستان با حضور در انتخابات مجلس تودهنی محکمی به دشمنان بزنند

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کردند که مردم غیور و ولایتمدار خوزستان با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار زده و همچون گذشته توطئه های آنان را نسبت به خدشه در روند برگزاری انتخابات، از بین برند.
صندوق راي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سیدنبی موسوی امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: تقوای الهی را در پیش گیرید بدانید با رعایت این فریضه الهی خیر دنیا و آخرت را نصیب خود خواهید کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اولین وظیفه مردم حضور حداکثری در پای صندوق های رای و اصل مشارکت گسترده مردم در انتخابات بسیار اساسی و حرف اول را می زند. حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه های داخلی و بین المللی می شود.

امام جمعه خرمشهر اظهار داشت: همه جریانات داخلی با سلیقه های گوناگون و مختلفی که نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته باشند، اقتدار و نظام را تقویت می کند و این دیدگاه نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: غرب همواره به دنبال به چالش کشیدن نظام مقدس اسلامی بوده و بر این باور است که خود انتخابات فی النفس از ظرفیت لازم برای به چالش کشیدن نظام بوده و بسیار فرصت خوبی است.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه گفت: دشمنان در انتخابات سال 88 توانست یک تست قبلی بگیرد و نشان داد که انتخابات می تواند برای غربی ها تبدیل به فرصت شود و می تواند امنیت و مقبولیت نظام را هدف قرار گیرد.

امام جمعه خرمشهر افزود: در واقع طمعی که دشمنان نظام مقدس اسلامی و بعضی از فریب خوردگان و احمق های داخلی در اوج قدرت کاری انجام دادند که امنیت کشور را قدری دست خوش برخی از مسایل کردند.

حجت الاسلام در پایان خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، موسوی با اشاره به ویژگی های نماینده مجلس گفت: یکی از ویژگی ها نماینده مجلس توان بالای اجرایی است و داشتن مدیریت بالا، متدین و با ایمان و معتقد به اصل نظام جمهوری اسلامی باشد.

ملت ایران باحضور پرشور در انتخابات تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول که در مصلای امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در 12 اسفندماه با حضور خود پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم خواهند زد و استکبار جهانی را مأیوس خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ملت بزرگ و شریف و انقلابی ایران اسلامی همواره با ایستادگی خود, دشمن را به خشم آورده اند و هیچگاه در برابر فشارها و توطئه های دشمن کوتاه نیامدند و با آن مقابله کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با تجلیل ازحضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم به رغم همه مشکلات، فشارها و تحریم های دشمنان، هوشمندانه در صحنه حضور دارند و در راهپیمایی 22 بهمن این مهم را به اثبات رساندند و نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: هیچ مانعی نمی تواند مردم را از حفاظت از انقلاب که با خون شهیدان بدست آمده به عقب براند و حضور حماسی 22 بهمن نمونه ای از درک عمیق مردم در این خصوص بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی از 22 بهمن به عنوان روز حماسه و شکوه ملت یاد کرد و گفت: رمز شکست ناپذیری ملت ایران بصیرت و موقعیت شناسی آن ها است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن نسبت به خدشه در روند برگزاری انتخابات بیان داشت: مسوولین هوشیار باشند و مراقب فتنه های دشمنان باشند زیرا استکبار جهانی بیکار ننشسته و تلاش می کند تا از طریق برخی عوامل خود فروخته موجبات دلسردی مردم برای حضور در انتخابات را فراهم کند.

امام جمعه دزفول در پایان خطبه های نماز جمعه، به رونمایی تازه از دستاورد های هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: ایران در ساخت انواع سوخت هسته ای توانمند شده و این کار بزرگ به دست دانشمندان جوان ایرانی صورت گرفته که ستودنی است.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه مسوولان را سنگین‌تر کرده است

حجت‌الاسلام عبدالرزاق عفری امام جمعه موقت شوش در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تقدیر و قدردانی از حضور پرشور و تاریخی مردم شهرستان شوش در راهپیمایی 22، اظهار داشت: مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کردند و مسوولان نباید در خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای غفلت و کوتاهی کنند.

وی با اشاره به رونمایی از سه دستاورد مهم هسته‌ای توسط رییس جمهوری تصریح کرد: هر چه کشورمان بیشتر تحریم شود به نفع ما است زیرا ‌جوانان ما راه خلاقیت و توسعه را برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور در پیش می‌گیرند.

امام جمعه موقت شوش با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی برای کشور مهم و سرنوشت‌ساز است و می‌طلبد که بار دیگر همان‌طور که مردم ایران اسلامی حضور تاریخی در 22 بهمن داشتند در انتخابات نیز حضور پررنگی خواهند داشت و دشمنان را نا امید خواهند کرد.

دستاوردهای جدید هسته‌ی پاسخ محکمی به استکبار بود

حجت‎الاسلام عبدالرضا ابوعلی خطیب جمعه بهبهان در خطبه های نماز جمعه این هفته، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‎های فردی و اجتماعی، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان در طلیعه فجر آغاز سی و چهارمین سال انقلاب اسلامی با حضور پرشور و غرور‎آفرین خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حماسه‎ای بزرگ آفریدند.

استاد حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: این حضور حماسی نشانگر وفاداری و بصیرت مردم ولایتمدار و تجدید میثاق با آرمان‎های بلند امام عظیم‎الشأن(ره) و شهدای گلگون‎کفن ایران اسلامی و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‎ای بود که صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی و عزم و اراده پولادین و خلل‎ناپذیر ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی را به تمامی مستکبران و فتنه‎گران نشان داد.

حجت الاسلام ابوعلی بیان داشت: موج خروشان مردم دلداده به امام عزیز و مقام معظم رهبری، نظام و انقلاب تمامی تهدیدها و دروغ پردازی‎های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را نقش بر آب ساخته و پیوند ناگسستنی مردم با ولایت فقیه و پایبندی به اصول و ارزش‎های نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک این حضور بی‎نظیر مسئولیت خطیر خدمتگزاران مردم را در راه خدمت هر چه بیشتر گوشزد کرده و مسئولان را بیش از پیش امیدوارتر و مصمم‎تر در عرصه خدمتگزاری می‎کند و باید از این حضور، کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم.

امام جمعه بهبهان در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته، به دستاوردهای جدید هسته‎ای ایران اشاره کرد و گفت: رونمایی از این دستاوردهای علمی نشان داد که ملت ایران به دور از تاثیرپذیری منفی از تحریم‎های جهانی، ضمن ایستادگی بر حق‎های مسلم خود، راه پیشرفت را شناخته و هر روز قله‎های بیشتری از این عرصه را فتح می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها در واقع پاسخ محکم و قاطعی به یاوه‎گویی های استکبار جهانی و دنیای غرب بوده و ایران اسلامی را سرافراز کرد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه اخلاق باید اولویت نخست کاندیداهای انتخابات مجلس باشد، اذعان داشت: همه کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده‎اند باید در چارچوب قانون به راه انتخاباتی خود ادامه داده و کسانی که رد صلاحیت شده‎اند نیز باید با رعایت قانون نشان دهند که هدفی جز اعتلای نام ایران نداشته‎اند.

امام جمعه بهبهان اذعان داشت: زمان کمی به فرارسیدن موعد تبلیغات کاندیداها مانده و باید همه از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و تنها به فکر ارایه تصمیمات، ایده ها و اقدامات مدنظر خود باشند.

خطیب جمعه بهبهان در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: همه باید دست در دست هم زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای را فراهم کرده تا با حضور با شکوه و پررنگ، بار دیگر خود را در جهان به جهانیان ثابت کرده و سرافراز و سربلند باشیم.

مردم نگذارند حامیان فتنه 88 به خانه ملت راه پیدا کنند

حجت‌الاسلام مهدی محمدپور امام جمعه موقت آبادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این آبادان، اظهار داشت: دشمن همواره در پی ایجاد نا امیدی و یاس در بین جامعه است اما مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی امسال نشان دادند که همواره پیرو ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: امروز پیش بینی امام راحل (ره)مبنی بر صدور انقلاب محقق شده و در آستانه 34 سالگی انقلاب اسلامی شاهد بیداری اسلامی و سقوط دیکتاتورها هستیم.

حجت الاسلام محمدپور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حد اکثری در انتخابات از مردم خواست تا در انتخاب خود به ویژگی‌های نامزد اصلح توجه جدی کنند.

وی بر لزوم توجه مردم به سوابق و همراهی جدی کاندیداها از انقلاب و نظام خاطرنشان کرد: نباید کسانی که از فتنه گران سال 88 حمایت کردند به خانه ملت راه پیدا کنند.

امام جمعه موقت آبادان در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با گرامیداشت سالروز قیام مردم تبریز در سال 56 برضد نظام ستم شاهی و اول اسفند ماه روز روحانیت و دفاع مقدس را گرامی داشت./9465/پ201/ص
ارسال نظرات