۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۸۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

محبوبیت کاندیداها با تخریب دیگران به دست نمی آید

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن 12 اسفند‌ماه، حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس را سبب خنثی‌شدن همه توطئه‌های دشمنان نظام دانست.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن 12 اسفند، به اهمیت برگزاری انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت والایی برخوردار است چرا که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهند با کم رنگ جلوه دادن انتخابات در ایران به اهداف شوم و تفرقه برانگیز خود برسند که مردم مازندران در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود هوای سرد و بارانی و در برخی از مناطق برفی ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: مجریان انتخابات اعم از اعضای اجرایی و نظارت به عنوان امین مردم باید در حفظ و نگهداری آرای مردم کوشا باشند و از ‌دخل تصرف و خیانت نکنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این مطلب که اعضای اجرایی و نظارت باید کمال بی طرفی را نسبت به نمایندگان شرکت کننده در انتخابات داشته باشند، بیان داشت: اگر خدای نکرده اعضای اجرایی و نظارت در انتخابات رعایت بی طرفی را از خود نشان ندهند این مسئله هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی خلاف است و اشکال دارد.

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: اعضای اجرایی و نظارت باید به وظایف خود آشنایی کامل داشته باشند و قبل از حضور در اجرای انتخابات باید دوره های آموزشی مربوط به وظایف خود را بگذرانند و با اطلاعات و دانش کافی در امر انتخابات در این عرصه حضور پیدا کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود به مهم ترین وظایف نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگانی که برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند این است که به وظایف قانونی خود که قانون گذاری است بپردازند و حضور فعال در مجلس و کمیسیون مربوط به فعالیت داشته باشند و در عین حال مشکلات کلان را پی‌گیری کنند و به سرانجام برسانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به آسیب‌ها و آفت‌های انتخابی اشاره کرد و اظهار داشت: از آسیب‌هایی که در طول برگزاری انتخابات در کشور با آن روبه‌رو شده ایم این است که برخی از نامزدها و طرفدارانشان به بحث تخریب نامزدهای دیگر می پردازند که این یک مسأله خوشایندی نیست و باید از آن پرهیز شود و هر نامزد انتخاباتی باید به ویژگی های خود بپردازد و از این طریق خود را در میان مردم محبوب کند تا انتخابات سالم صورت پذیرد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این مطلب که در حال حاضر در انتخابات قوم‌گرایی یکی از آفت‌ها و آسیب‌های جدی است، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید از وعده‌دادن بیهوده به هوادارانشان پرهیز کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود به دیگر آسیب‌های وارد بر انتخابات اشاره کرد و گفت: نمایندگان از هزینه های آن چنانی در عرصه تبلیغات پرهیز کنند چرا که این مسأله باعث می شود که بعد از انتخابات چه رأی بیاورد و چه رأی نیاورد با مشکلات مادی عدیده ای روبه رو شوند که این خود خطراتی را برای انحراف های آنها در کسب منافع مادی به بار خواهد آورد./950/ت302/س
ارسال نظرات