۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۹۶۵

بازار داغ مناظره در حوزه انتخابیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ بازار مناظره میان نامزدهای اصولگرا، مستقل و اصلاح طلب حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر داغ است.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با آغاز مهلت تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بازار مناظره میان نامزدهای احزاب و طیف های مختلف سیاسی در آذربایجان شرقی به ویژه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر داغ است.

بنا بر این گزارش، پای ثابت این مناظرات یکی از نامزدهای مطرح اصولگرا است که به نظر می رسد، دیگر احزاب و گروه های سیاسی جبهه متحد اصولگرایی را رقیب اصلی خود می داند و گاه به دنبال مناظره با نامزدهای دیگر هستند.

روز گذشته مناظره مسعود پزشکیان، وزیر سابق دولت اصلاحات و نامزد مستقل اصلاح طلبان و حجت الاسلام جلیل زاده، نامزد جبهه متحد اصولگرایان که سوابقی چون مسؤول نمایندگی های ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه کل در کارنامه دارد، در دانشگاه صنعتی سهند، با حضور و استقبال دانشجویان برگزار شد.

این مناظره که با حاشیه های جالبی همراه بود، شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی خاصی میان دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند از روزهای گذشته به وجود آورد که انتظار می رود طی روزهای آینده نیز شاهد برگزاری چنین محافلی در دیگر مجامع دانشگاهی استان باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان نیز سلسله برنامه های ویژه انتخاباتی خود را طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار می کند که طی این برنامه ها، امروز حجت الاسلام همزبان، مسعود برزگر جلالی و حجت الاسلام روح الله ایمانی به ارائه نظرات متقابل خود در حوزه های مختلف خواهند پرداخت.

فردا نیز داغ ترین برنامه انتخاباتی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان برگزار خواهد شد که بر همین اساس، آقایان پزشکیان، رسول جوانعلی آذر و محمداسماعیل سعیدی رو به روی هم قرار خواهند گرفت و بحث هایی درباره کلیت مجلس، قانون و نمایندگی خواهند داشت.

همچنین سه شنبه هفته جاری آقایان قره سیدی و تقی زاده به همراه خانم عشرت شایق در میزگرد برنامه های ویژه انتخاباتی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان حضور داشته و به ارایه برنامه ها و اهداف انتخاباتی خود خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش، جلسات و مناظرات غیررسمی در محافل مختلف دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی با حضور برخی نامزدهای نه چندان مطرح حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر برگزار می شود که البته با استقبال چندانی هم رو به رو نیستند./935/پ202/س
ارسال نظرات