۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۲۵۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور در انتخابات یک تکلیف دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، حضور در انتخابات را یک تکلیف دینی دانست و گفت: همه ما باید یک نگاه تکلیفی و دینی به انتخابات داشته باشیم و هم خود را مکلف به شرکت در انتخابات بدانیم و دیگران را هم ترغیب کنیم
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن 12 اسفند، گفت: مجلس شوراى اسلامى، یک مرکز اساسى و تعیین‌کننده براى انقلاب اسلامی است و از آنجایی که مجلس شوراى اسلامى در رأس امور است، ضروری است که مردم ایران اسلامی ضمن حضور با شکوه به فرد اصلح نیز رای دهند.

وی با اشاره به این که به فرموده امام خمینی(ره) مجلس، در رأس امور است و لذا دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده است، افزود: حضور بر سر صندوق های رای وظیفه شرعی و قانونی است و ضروری است در انتخابات حضور فعالی داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات است، تصریح کرد: در عین حال خانه‌ ملت و تجلّی گاه عزت ملى و تأمین‌کننده‌ منافع عمومى و حافظ امنیت ملى است و می تواند سد مستحکمى در برابر تعرّض دشمنان و طمع‌ورزى بیگانگان باشد.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: انتخابات مظهر و جلوه ای از مؤلفه های اقتدار و عزم ملی و تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است و لذا رسالت مردم بسیار سنگین است.

وی با اشاره به این که آحاد جامعه اسلامی در انتخابات فرد اصلح باید به معیارهای تعیین شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری توجه کنند، خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است، چون مردم با این انتخاب خود بخشی از سرنوشت خود را تعیین می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تلاش‌های دشمن برای بی‌اهمیت نشان دادن انتخابات در ایران گفت: دشمنان با نادیده گرفتن واقعیت‌ها و با استفاده از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به دنبال این هستند که مردم را نسبت به این وظیفه شرعی و ملی بی رغبت کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که هدف اصلی دشمن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که مردم در انتخابات حضوری حداقلی داشته باشند، ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند در داخل ایران و هم در مجامع بین المللی بوسیله مهره های خود به ایران اسلامی فشار بیاورند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی تاکید کرد: با تجربه 33 ساله انقلاب اسلامی یقین داریم مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری حضوری فعال و دشمن شکن خواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: آحاد جامعه باید از فرصت باقی مانده باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد و نگذاریم انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است با تبلیغات سوء دشمنان آسیبی ببیند.

حجت الاسلام ولی نژاد، حضور در انتخابات را یک تکلیف دینی دانست و گفت: همه ما باید یک نگاه تکلیفی و دینی به انتخابات داشته باشیم و هم خود را مکلف به شرکت در انتخابات بدانیم و دیگران را هم ترغیب کنیم و اجازه ندهیم که تبلیغات سوء دشمن در ما اثر بگذارد./950/پ202/ص
ارسال نظرات