۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۳۲۳
رییس ستاد انتخابات گلستان:

انتخابات ایران تقابل دو استراتژی غرب و نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات گلستان، انتخابات را تقابل دو استراتژی غرب و نظام ایران اسلامی دانست و گفت: غربی ها در این انتخابات بدنبال عدم برگزاری انتخابات در زمان از قبل تعین شده، حضور حداقلی، فضای چالشی و امنیتی و در پایان مخدوش اعلام کردن نتیجه انتخابات است.
انتخابات


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، علیرضا جمشیدی، رییس ستاد انتخابات استان گلستان، امروز در جمع خبرنگاران در گرگان با بیان این که ملت ایران فردا حماسه ای بیاد ماندنی خواهند آفرید، گفت: حضور فراوان و گسترده مردم در انتخابات بارزترین مصداق خنثی کردن تهدیدات دشمنان نظام است و باید با همدلی و وفاق ملی زمینه این حضور فراوان را فراهم آوریم.

وی اظهار داشت: همه مقدمات برگزاری انتخابات با تلاش و همت شبانه روزی ستاد انتخابات استان و هیأت های نظارت و بازرسی فراهم آمده و هم اکنون در لحظات حساس و سرنوشت سازی هستیم تا آنچه را که کاشته ایم در روز 12 اسفند درو کرده و با حضور آگاهانه مردم ولایت مدار استان گلستان پای صندوق های رأی، تلاش هایمان به ثمر بنشیند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه ای در نظام دینی برخوردار است و باید سرچشمه و مظهر وفاق ملی و آرامش و اعتماد عمومی باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که وظیفه همه مردم است تا با احساس مسؤولیت همگانی و غافل نشدن از اصول و ارزش های نظام و انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا در این مأموریت الهی و تکلیف شرعی، حضور گسترده و فراوان داشته باشند، گفت: شرکت در انتخابات هم یک حق است و هم یک تکلیف دینی؛ از این رو نمی شود حقی را از نظام اسلامی مطالبه کرد اما تکلیفی را در مقابل انجام نداد.

رییس ستاد انتخابات گلستان، انتخابات را تقابل دو استراتژی غرب و نظام ایران اسلامی دانست و گفت: غربی ها در این انتخابات به دنبال عدم برگزاری انتخابات در زمان از قبل تعین شده، حضور حداقلی، فضای چالشی و امنیتی و در آخر مخدوش اعلام کردن نتیجه انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان افزود: در مقابل غرب، استراتژی نظام و مقام معظم رهبری یعنی حضور فراوان و گسترده مردم در فضای امن و آرام و نتیجه صحیح و سالم قرار دارد و وظیفه ما است تا ببا بکارگیری همه توان و امکانات خویش این استراتژی را محقق سازیم.

جمشیدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر وجود پایداری و اقتدار نظام اسلامی را مبتنی بر وجود و فعالیت قوی سه قوه بدانیم که در رأسش مقام معظم رهبری به عنوان ولی مطلقه فقیه و ولی امر مسلمین قرار دارد، به طور قطع یکی از مؤلفه های مهم در این خصوص، داشتن یک مجلس مقتدر است./950/پ202/س

ارسال نظرات