۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۳۳۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

حضور حداکثری بهترین پاسخ به یاوه گویی های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را بهترین پاسخ به یاوه گویی های آمریکا و غرب دانست و گفت: انتخاب افراد صالح موضوعی است که دشمنان از آن گریزان بوده و در تلاش هستند تا با تبلیغات روانی مانع انتخاب این افراد شوند.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جمع خبرنگاران، 12 اسفند را فرصت مناسبی برای خلق حماسه ای دیگراز سوی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: مردم کشورمان این بار نیز همانند سه دهه اخیر با حضوری اعجاز آور همه دنیا را مات و مبهوت خواهند گذاشت.

وی، حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات را تعیین کننده دانست و با بیان این که امروز نظام اسلامی در معرض تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات همه توطئه های دشمنان رانقش برآب می کند.

حجت الاسلام سهرابی با بیان این که نقش مردم در مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی بسیار تعیین کننده است، بیان داشت: در بیش از سی سال گذشته هر زمان مردم با جدیت وارد میدان شدند دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری برحضور حداکثری در انتخابات تأکید ویژه دارند، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید همانند گذشته گوش به فرمان ولی فقیه خود باشند و معیار انتخاب نماینده از سوی آنها براساس ملاک های تعیین شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به شکست های متعدد دشمنان در برابر عقیده استوار ملت ولایت مدار ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: تبلیغات منفی دشمنان نظام در آستانه هر انتخابات و رویداد بزرگی در نظام اسلامی کار تازه ای نیست و در سه دهه اخیر همواره وجود داشته است.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمنان نظام قرار نخواهند گرفت، ادامه داد: این مردم همیشه در صحنه راه و مسیر صحیح را بیش ازسه دهه است که انتخاب کرده اند وهیچ گاه از این مسیر تعیین شده منحرف نخواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را بهترین پاسخ به یاوه گویی های آمریکا و غرب دانست و گفت: انتخاب افراد صالح موضوعی است که دشمنان از آن گریزان بوده و در تلاش هستند تا با تبلیغات روانی مانع انتخاب این افراد شوند.

حجت الاسلام سهرابی با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، سی انتخابات برگزار شده است که همه آنها تقویت‌کننده و پشتیبان نظام بود، گفت: با توجه به شرایط حاکم در داخل و خارج کشور و آگاهی دادن به مردم انتظار می‌رود که مردم در انتخابات حضور جدی و گسترده داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات بر همه ملت همیشه در صحنه ایران واجب است و کمترین کاری که مردم می‌توان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، حضور پر شور در پای صندوق‌های رای است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران اضافه کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، از حقانیت و حیثیت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دفاع کرده و بار دیگر به همه دنیا ثابت کنیم مردم ایران همچنان به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب خود پایبند هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات مایه ناامیدی برای دشمنان قسم خورده و باعث استمرار حرکت عظیم انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام سهرابی افزود: آماده و حضور برای رأی دادن و سهیم بودن در سرنوشت مملکت خود عبادتی بزرگ است و همه افراد واجد شرایط باید با حضور در پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان مستکبرین بزنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در روز دوازدهم اسفند اصحاب وقف و بقاع با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح بر شور و شعور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند افزود./950/پ202/س
ارسال نظرات