۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۳۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور حداکثری در انتخابات سبب تقویت و کارآمدی نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم را سبب تقویت و کارآمدی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شرایط امروز نظام به گونه ای که مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی سبب تثبیت جایگاه والای نظام در عرصه های داخلی و بین المللی می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، 11 اسفند در جمع روحانیان مرکز استان با بیان این که ملت ایران اسلامی در آستانه آزمون بزرگی قرار دارند، گفت: دنیا بداند ملت ایران فردا با حضور حداکثری پاسخ کوبنده ای به همه توطئه افکنی های آنها خواهد داد.

وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم را سبب تقویت و کارآمدی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شرایط امروز نظام به گونه ای که مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی سبب تثبیت جایگاه والای نظام در عرصه های داخلی و بین المللی می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که ملت ایران اسلامی در بیش از سه دهه اخیر در همه عرصه هایی که نظام به وجودشان نیاز داشته است حضوری فعال، مقتدرانه و دشمن شکن را به نمایش گذاشته اند، ادامه داد: فردا نیز نمایش اقتدار ملت ایران در دفاع از آرمان ها و ارزش های امام راحل و انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید بر این که حضور آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت خود اصلی اساسی و زیربنایی برای دوام و بقاء ارزش های نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران همواره هوشیارانه و با آگاهی و بصیرت وارد میدان شدند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات طی سه دهه گذشته همواره نشان از علاقه و دلبستگی مردم به نظام مقدس اسلامی داشته که این خود نشانگر بصیرت و درک بالای مردم فهیم و زمان شناسی آنها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهر تأییدی بر دستاوردهای نظام اسلامی در سه دهه اخیر از سوی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای کاهش مقبولیت نظام استفاده کرده اند، اما همواره برنامه های آنها با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام ولی نژاد، ملت ایران را مردمی آگاه و بصیر معرفی کرد و با بیان این که این ملت هوشیار هیچ گاه زیر بار تبلیغات منفی ایادی استکبار نخواهند رفت، تصریح کرد: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند.

وی با بیان این که حضور در صحنه ملت ایران در لحظه های حساس این انقلاب را نشان از آگاهی و بصیرت بالایی مردم کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود با بیان این که صدور انقلاب از جمله اندیشه های امام است، افزود: این انقلاب آرمان های خاص خود را دارد که حفظ این انقلاب دستاورد بزرگ از اندیشه های امام راحل است.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که مردم در خصوص جریان خارجی واکنش نشان می دهند، تصریح کرد: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف به بیگانگان نشان می دهند که نه تنهاحرف های آنان برای این ملت تاثیری نخواهد داشت بلکه باعث می شود مردم موضع بگیرند و این مسأله در راهپیمایی 22بهمن به تصویر کشانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای حفظ این کشور و این سرمایه های که به گرانی به دست آورده اند اجازه نخواهند داد که دشمن به این راحتی وبه این ارزانی از آنها بگیرد و حضور مردم ستودنی است.

حجت الاسلام ولی نژاد در این راستا افزود: مردم در انتخابات حضور گسترده و خودجوش دارند و آن را وظیفه و یک تکلیف می دانند./950/پ202/س
ارسال نظرات