۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۴۴۱
آیت الله مظاهری پس از شرکت در انتخابات:

مردم از ابتدای انقلاب تاکنون علاقه خود را به انقلاب نشان داده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله مظاهری صبح امروز، در اوّلین ساعات آغاز اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیّار شمارۀ 441 اصفهان انداخت.
آيت الله مظاهري



به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مظاهری صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق سیّار شمارۀ 441 اصفهان، حضور مردم در انتخابات را نشانه شور و تحرک آنان در راستای حفظ نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام راحل «قدّس‌سرّه» فرمودند «مجلس در رأس امور است» و از این جهت همه باید در انتخابات شرکت آگاهانه و فعّال داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم به جمهوری اسلامی و کشورشان علاقه‌مند هستند و از ابتدا تاکنون اثبات کرده‌اند که در صحنه‌های گوناگون حضور و تحرّک جدّی دارند. امروز نیز امیدواریم با مشارکت آگاهانه خود، در انتخابات، باعث تأیید مجدّد جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی گردند و این انتخابات موجب خیر و برکت برای مردم بزرگوار باشد.

حضرت آیت‌الله مظاهری پیش از این در پایان درس خارج فقه خود با اشاره به موضوع مهمّ انتخابات مجلس شورای اسلامی، مسألۀ انتخابات در کشور را یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات، مظهر اتّحاد و همبستگی اسلامی و ملّی است و ربطی به گروه و جناح خاصّی ندارد و از این جهت همه با گرایش‌های گوناگون در این حرکت جمعی و ملّی شرکت خواهند کرد و افتخار دیگری برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خواهند آفرید.

وی هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تضعیف و کمرنگ ساختن انتخابات را، آسیب به اصل نظام برشمرده و افزود: شرکت در انتخابات، تقویت نظام جمهوری اسلامی است و باید برای اصلاح امور و بر طرف کردن مشکلات جاری، به نحو فعّال در انتخابات مشارکت شود.

حضرت آیت‌الله مظاهری، با اشاره به وجود مشکلات و فساد اقتصادی، اداری و اخلاقی در کشور به ویژه معضلات معیشتی مردم تصریح کردند: اگرچه وجود این‌گونه مشکلات خصوصاً گرانی‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی در کشور امری روشن است و انکار آن درست نیست، ولی باید بدانیم اگر احکام و آرمان‌های اسلام از ابتدا تاکنون به درستی پیاده می‌شد، اکنون با این‌گونه فسادها و مشکلات روبه‌رو نبودیم و از این جهت باید برای حلّ این مسائل و تشکیل یک مجلس مقتدر که مظهر اقتدار ملّی باشد، در انتخابات، به طور جدّی و فعّال شرکت کنیم تا به یاری خداوند زمینه حلّ مشکلات و رشد کشور فراهم شود./916/د102/ع

ارسال نظرات