۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۸۶۲
مدیر کل اوقاف گیلان:

‌207 مقاله به دبیرخانه کنگره امام علی ارسال شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از ارسال ۲۰۷ مقاله به کنگره ملی امام علی(ع) خبر داد و گفت: مقالات ارسالی برای تعیین نتیجه نهایی در اختیار هیأت داوران قرار گرفته است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه گيلان


حجت الاسلام ولی عادلی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت از ارسال ۲۰۷ مقاله به کنگره ملی امام علی(ع) خبر داد و گفت: مقالات ارسالی برای تعیین نتیجه نهایی در اختیار هیئت داوران قرار گرفته است. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: کار اجرایی برگزاری کنگره ملی امام علی(ع) با بهره برداری از تجربیات اساتید دانشگاهی از سه ماه پیش با تشکیل دبیرخانه و کمیته های اجرایی، علمی و اطلاع رسانی آغاز شد.

وی ادامه داد: موضوعات مختلفی برای مقالات در محورهای مذکور در نظر گرفته شده که در محور سیاسی عبارت از: ابعاد سیاسی غدیر، امام علی(ع) و برخورد با فتنه‌گران و دشمن‌شناسی از دیدگاه امام علی(ع) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در خصوص موضوعات مقالات در محور فرهنگی و اجتماعی گفت: جامعه سالم از نگاه امام علی(ع)، جاذبه و دافعه امام علی(ع)، امر به معروف و نهی از منکر در کلام امام علی(ع)، علی(ع) و عدالت اجتماعی و کار و تلاش از منظر امام علی(ع) موضوع مقالات در محور فرهنگی و اجتماعی بوده است.

وی، توسعه اقتصادی از دیدگاه امام علی(ع)، کسب روزی حلال از دیدگاه امیر مؤمنان(ع) و فقرزدایی از نگاه امام علی(ع) را به‌عنوان موضوع مقالات در محور اقتصادی و حقوق بشر از دیدگاه امام علی(ع)، علی(ع) و حقوق متقابل مردم و حکومت و قضاوت در کلام و سیره امام علی(ع) را به‌عنوان موضوعات محور حقوقی نام برد.

گفتنی است، کنگره ملی امام علی(ع)، چهارشنبه(17 اسفند) در دانشگاه آزاد اسلامی پل تالشان رشت برگزار می شود./950/پ202/س

ارسال نظرات