۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۹۲۳

همایش ملی در محضر قرآن در آبادان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی در محضر قرآن با حضور قاریان بین المللی در آبادان برگزار می شود.
محفل انس با قرآن در اهواز
حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری همایش ملی با عنوان درمحضر قرآن در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: این همایش در راستای تبیین ارزش‌های قرآنی و عرفانی و با حضور شخصیت های بین المللی وبرجسته قرآنی از جمله قاریان بین الملی آقایان پرهیزکار، سلیمی و مهدی قره شیخلو رییس دارالقرآن کشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تشویق جوانان به سوی رهنمودهای قرآن در زندگی فردی و اجتماعی، آشنایی بیشتر جوانان با معارف، آموزه‌ های قرآن و استفاده از روش‌های قرآنی در زندگی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش می باشد.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش گفت: همایش ملی در محضر قرآن با موضوعات معرفت، اخلاق و علوم قرآنی نوزدهم اسفند ماه سال جاری در تالار مهر شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از عموم علاقه مندان جهت شرکت در این همایش گفت: همایش در محضر قرآن از ساعت هفت تا ده صبح روز جمعه جهت شرکت عموم شهروندان به ویژه دانشگاهیان، طلاب، تشکل‌های اسلامی، هیئت‌های مذهبی برگزار می گردد.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به این که توسعه فرهنگ قرآنی جامعه را از گزند آسیب‌‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد، گفت: آگاهی، بصیرت دینی و معنوی باید هدف اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان به بهره‌مندی بیشتر از آموزه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: در سال جاری تلاش این اداره در راستای تعالی و پیشبرد آموزه های قرآنی در سطح شهر و به مراتب کشور بوده است./9464/پ202/ص
ارسال نظرات