۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۴۷۹
در پی نقض آتش بس در غزه از سوی رژیم صهیونیستی؛

تجاوزگری های دشمن صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ در پی نقض آتش بس رژیم صهیونیستی با جنبش جهاد اسلامی، این جنبش بر عزم راسخ خود در پاسداری از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: این حملات بی پاسخ نخواهد ماند.
جنبش جهاد اسلامي فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز گذشته، نقض آتش بس اخیر میان جهاد اسلام و دشمن صهیونیستی با میانجیگری مصر از سوی رژیم اشغالگر در کمتر از بیست و چهار ساعت را خیانتی صهیونیستی خواند و بر عزم راسخ خود در پاسداری از ملت فلسطین تاکید کرد.

گفتنی است که با وجود اعلام آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی فلسطین به میانجی گری مصر که به حملات چهار روزه دشمن صهیونیستی به غزه پایان داد، جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته مناطقی را در نزدیکی جوب شهر خان یونس در شمال نوار غزه، بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این حملات در تلافی شلیک راکت از نوار غزه به سوی سرزمین های اشغالی انجام شده است.

احمد مدلل یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به تماس های مکرر با گروه های مقاومت و مقام های مصری برای روشن شدن اوضاع، رژیم صهیونیستی را از آزمودن صبر مجاهدان فلسطینی بر حذر داشت و تاکید کرد: جهاد اسلامی و گروه های مقاومت در برابر این تجاوزگری ها دست بسته نخواهند نسشت و به این حملات پاسخ خواهد داد.

ینیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عصر روز گذشته، بار دیگر ناآرامی ها در غزه را به تنش های میان رژیم صهیونیستی و ایران و برنامه هسته ای این کشور نسبت داد و گفت: سازمان های تروریستی در غزه، حماس و جهاد اسلامی و حزب الله در لبنان تحت چتر حمایتی ایران فعالیت می کنند.

ناآرامی ها در غزه از روز جمعه و پس از ترور زهیر قیسی، دبیرکل کمیته های مقاومت مردمی فلسطین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی آغاز شد که مبارزان فلسطینی نیز در پاسخ به این ترور، طی چهار روز با بیش از 200 موشک سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند که موجی از وحشت در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

گفتنی است که ادهم ابو سلیمه، سخنگوی رسمی کمیته عالی امداد و اورژانس فلسطین، شمار شهیدان تجاوزگری ها و حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را 26 تن از جمله برکة مغربی، یک کودک فلسطین اعلام کرد و توضیح داد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی که از 8 تا 13 مارس ادامه یافت، منجر به شهادت 26 تن از جمله سه کودک و یک زن فلسطینی شد.

وی ضمن محکوم کردن این تجاوزگری ها که ابتدایی ترین اصول و قوانین اخلاقی و بین المللی را زیر پا می گذارد، پیرامون آسیب دیدگان و مجروح شدگان این حملات صهیونیستی که از جمعه تا سه شنبه ادامه داشت، افزود: طی این تجاوزگری ها مجموعا 96 تن از شهروندان فلسطینی از جمله 39 کودک، مجروح شدند./981/ب902/گ
ارسال نظرات