۰۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۶۵۲
امام جمعه زنجان:

تحقق منویات رهبری نیازمند تعامل مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تحقق منویات رهبری در ابتدای سالجاری مستلزم هماهنگی و تعامل مردم و مسؤولان است.
آيت الله علي خاتمي
در مسجد جزايري اهواز حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از اموری که موجب حفظ ایستادگی نظام شده است، همبستگی ملت و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به پشتیبانی مردم و توکل به خدا بیش از پیش برای حفظ ارزش های والای انقلاب می‌کوشند، افزود: ملت ایران فکر تهاجم و صدمه زدن به دیگران را ندارند اما برای حفظ آرمان های متعالی انقلاب در برابر یاوه گویان ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به بخش هایی از منویات مقام معظم رهبری در آغازین لحظات سال نو در زمینه مقابله با دشمنان با شیوه و روش دشمنان افزود: ملت ایران به دنبال جنگ نیستند، ولی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی نامگذاری سال های اخیر را تحت عناوین مختلف، از اقدامات هوشمندانه رهبری برشمرد و خاطر نشان کرد: نامگذاری سال گذشته تحت عنوان جهاد اقتصادی ثمرات بی شماری در پی داشت، البته باید دانست که تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه حرکت جهادی سال گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشارکت بیش از 60 درصد مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس در حالی رخ داد که مشارکت مردم در کشورهایی که بیش از دو قرن مدعی دموکراسی بوده اند از 40 درصد تجاوز نکرده است.

وی همچنین اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها در طول سال گذشته را یکی از ثمرات سال جهاد اقتصادی دانست و ادامه داد: علی رغم توسعه بخش های صنعتی و اقتصادی سال گذشته شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای علمی ایران بودیم و امروز ایران جایگاه نخست علمی در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است./935/پ201/ج
ارسال نظرات